Google reklama | Google Ads reklama

Kas sekundę Google paieška pasinaudoja daugiau nei 2,5 milijono vartotojų ir dauguma jų paieškos rezultatų puslapiuose mato Google reklamos skelbimus. Google reklama arba mokami Google Ads skelbimai gali būti itin efektyvus būdas pritraukti tikslingą vartotojų srautą į savo svetainę būtent tada, kai vartotojai ieško konkrečių produktų ar paslaugų. Google Ads reklama taip pat didina prekės ženklo žinomumą ir siūlomų prekių ar paslaugų pardavimus.

Norintiems išnaudoti „Google“ paieškos variklio skaitmeninę rinkodarą ir pelnyti vartotojų dėmesį, kurio reikia norint padidinti savo matomumą, nėra geresnio būdo nei Google Ads reklama.

Mes esame pasirengę Jums padėti ir pateikti veiksmingiausią skaitmeninės rinkodaros strategiją. Kasdien administruojame savo klientų paskyras ir užtikriname, kad numatytas biudžetas atneštų maksimalų konversijų skaičių.

settings reklamos kursai agentura administravimas mokymai
google reklama lietuva lietuvoje

Kas yra Google reklama?


Google Ads reklama – tai efektyvi skaitmeninės rinkodaros strategija, užtikrinanti investicijų grąžą ir leidžianti tapti pirmuoju paieškos rezultatu, kurį pamatys paiešką vykdantis potencialūs pirkėjai. Google reklamos platforma suteikia galimybę kurti internetinius skelbimus, kad būtų pasiektos auditorijos, kurios domisi konkrečiais produktais ir paslaugomis. 

Google Ads platforma veikia reklamuodama prekę ar paslaugą, mokant už paspaudimą (angl. Pay Per Click, PPC), t. y. reklamos apmokestinimas taikomas už realius klientų paspaudimus bei apsilankymus svetainėje. Šiuo metu jau egzistuoja nemažai  šios reklamos priemonių ir metodų, todėl itin svarbu nustatyti, kas tinka konkrečiam verslui. 

Mes žinome, kad išleisti pinigus mokamai Google Ads reklamai  yra lengva, tačiau tik tinkamai pasirinkta strategija užtikrina investicijų grąžą. Suprantame, kad klientų skiriamas biudžetas yra jų uždirbti pinigai, todėl kaskart teikdami Google Ads paslaugas, elgiamės su Google Ads paskyra taip, tarsi ji priklausytų mums patiems. Nuolat kryptingai dirbame su savo klientais, kad nuspręstume, kokia mokamos reklamos strategija geriausiai atitinka jų poreikius ir tinka jų verslui. Orientuojamės į tai, kad kiekvienas verslas gautų didžiausią grąža iš Google reklamos.

Kokios yra Google Ads reklamos rūšys?

Google reklama turi ne vieną pavadinimą – Google Ads, Google Adwords reklama ir Google Adwords Express. Naujausias platformos pavadinimas – Google Ads reklama, kuri klasifikuojama pagal tam tikras formas, t. y. reklama Google paieškoje (kai skelbimai rodomi tarp paieškos rezultatų), vaizdinė reklama (kai skelbimai rodomi konkrečioms auditorijoms jų lankomuose naujienų puslapiuose), pakartotinė rinkodara arba Google remarketingas (kai vaizdinė reklama rodoma apsilankiusiems jūsų svetainėje), YouTube reklama (vaizdinė reklama – vaizdo įrašas, paveikslėlis ar kt.), Gmail reklama (kai reklama rodoma tarp laiškų). 

google reklama kaina

Google reklama paieškoje

Tai tikslinė ir efektyvi reklamos rūšis.

Reklamos skelbimai matomi Google paieškos rezultatuose, pagal aktualius raktinius žodžius.

Šios Google Ads reklamos privalumai:

Pasiekta tikslinė auditorija, suskirstyta pagal konkrečius kriterijus (amžių, lytį, vietovę, datą ir laiką, naudojamus įrenginius ir kt.) bei išsiaiškinta svarbi informacija apie klientus – tai padeda sėkmingiau vystyti savo verslą.

Reklama Google vaizdinės reklamos tinkle

Vaizdinė reklama matoma visame internete, įvairaus pobūdžio svetainėse ar puslapiuose, programėlėse, žaidimuose ar netgi Gmail platformoje.

Šios reklamos veikimo principas – vaizdiniai skelbimai su tekstais ir paveikslėliais. Reklama gali būti rodoma specialiai pasirinktoms auditorijoms arba Jūsų svetainėje jau buvusiems lankytojams.

Tokia Google Ads reklama puikiai primena potencialiems pirkėjams apie konkrečias paslaugas ar produktus. 

google reklama

Google reklama Youtube tinkle

Šie įrašai pasiekia labai plačias vartotojų auditorijas, kurios gali būti skirstomos pagal lytį, amžių, pomėgius, raktinius žodžius, įrenginio tipą ir pan.

Norite reklamuoti savo produkciją tarp vaizdo įrašų, kurie susiję su jūsų verslu? Reklama Youtube tinkle – geriausias sprendimas.

Nors Google Ads reklama turi daug įvarių formų, ne visada yra tikslinga rinktis plačią strategiją. Mes siūlome tik tas paslaugas, kurios gali būti naudingos mūsų klientams ir nesistengiame įkalbėti užsisakyti visų įmanomų reklamos formų. 

Google reklama paieškoje

Tai tikslinė ir efektyvi reklamos rūšis.

Reklamos skelbimai matomi Google paieškos rezultatuose, pagal aktualius raktinius žodžius.

Šios Google Ads reklamos privalumai:

Pasiekta tikslinė auditorija, suskirstyta pagal konkrečius kriterijus (amžių, lytį, vietovę, datą ir laiką, naudojamus įrenginius ir kt.) bei išsiaiškinta svarbi informacija apie klientus – tai padeda sėkmingiau vystyti savo verslą.

google reklama kaina

Reklama Google vaizdinės reklamos tinkle

Vaizdinė reklama matoma visame internete, įvairaus pobūdžio svetainėse ar puslapiuose, programėlėse, žaidimuose ar netgi Gmail platformoje.

Šios reklamos veikimo principas – vaizdiniai skelbimai su tekstais ir paveikslėliais. Reklama gali būti rodoma specialiai pasirinktoms auditorijoms arba Jūsų svetainėje jau buvusiems lankytojams.

Tokia Google Ads reklama puikiai primena potencialiems pirkėjams apie konkrečias paslaugas ar produktus. 

google ads reklama

Google reklama Youtube tinkle

Šie įrašai pasiekia labai plačias vartotojų auditorijas, kurios gali būti skirstomos pagal lytį, amžių, pomėgius, raktinius žodžius, įrenginio tipą ir pan.

Norite reklamuoti savo produkciją tarp vaizdo įrašų, kurie susiję su jūsų verslu? Reklama Youtube tinkle – geriausias sprendimas.

google reklama

Kodėl verta rinktis Google Ads reklamą?

Kompanijos „Alphabet Inc.“ sukurtas paieškos variklis Google yra itin palankiai vertinamas ir gerą reputaciją turintis produktas, kurį vartotojai renkasi pirmiausia, vos susidūrę su kokiu nors jiems aktualiu klausimu.

Pavyzdžiui:

  • Norite sužinoti, dėl kokių galimų priežasčių jums skauda nugarą? Einate į Google. 
  • Norite nusipirkti gerą šaldytuvą ir pasidomėti, ką mano kiti vartotojai? Einate į Google.
  • Norite išsiaiškinti, kokie renginiai savaitgalį vyks Jūsų mieste? Einate į Google.

Paieškos sistema per metus atlieka nesuvokiamai daug – daugiau nei trilijoną – paieškų. Tai yra daugiau nei 5 milijardai paieškų per dieną. Tarp jų yra žmonių, ieškančių sprendimų problemoms, kurias gali pasiūlyti jūsų verslas. Jei vartotojai naudojasi internetu, yra tikimybė, kad pasitelks Google tam, jog rastų atsakymus į tai, kas jiems svarbu. Ir jei jūs, pasinaudodami  Google reklama, padėsite jiems rasti atsakymą, veikiausiai, vartotojai bus labiau linkę pasirinkti jus, o ne jūsų konkurentą.

Google reklama yra pritaikyta kiekvienam verslui ir kiekvienam klientui – tai paieškos sistema, pravarti kiekviename paieškos / pirkimo / įsigijimo ir kitų veiksmų etape. Platus raktinių žodžių panaudojimas, pavyzdžiui, Apskaitos programinė įranga, leidžia potencialiems klientams matyti jūsų skelbimą ir užpildo paieškos puslapio pirmas pozicijas. Taip pat norint papildyti savo klientų bazę, yra efektyvu naudoti ilgus raktinių žodžių junginius, tokius kaip apskaitos programinė įranga laisvai samdomiems rinkodaros specialistams. Paprastai tokie žodžių junginiai yra pigesni ir verti naudoti dėl to, kad patraukia tų vartotojų, kurie ieško būtent to, ką siūlote, dėmesį. Tyrimai rodo, kad dažniausiai žmonės, naudojantys ilgus, specifinius raktinius žodžius, turi rimtesnių ketinimų. O būtent ketinimas paverčia vartotojus, kuriuos pasiekiate naudodami skelbimus, vertingesniais.

Didžiausias skirtumas tarp žmonių, kuriuos pasiekiate naudodami Google Ads reklama, ir žmonių, kuriuos pasiekiate naudodami kitas reklamavimo formas, yra jų ketinimai. Pavyzdžiui, lankydamiesi daugumoje socialinių tinklų žmonės neturi konkrečių tikslų, ten neieško jų kasdienybę kamuojančių problemų sprendimo būdų ar atsakymų. Jie peržiūri žmonių nuotraukas, ieško atostogų nuotraukų ar naujienų. Paieškos sistemoje jūs nesireklamuojate žmonėms, kuriems jūsų prekės ar paslaugos neaktualios. Jūs reklamuojatės žmonėms, kurie ieško konkretaus dalyko. Laiku ir vietoje pasirodantis reklamos skelbimas padeda vartotojams rasti atsakymą, užuot nutraukus naršymą internete. 

Kad vykdytumėte tradicinės reklamos kampanijas, kurios leistų įvairiais būdais pasiekti kuo daugiau vartotojų, jums reikės įveikti nemažai kliūčių, neretai ir biurokratijos. Tokių kampanijų pradžia ir pabaiga pareikalaus laiko ir išteklių, kuriuos būtų galima panaudoti kitur. Alternatyvi galimybė – Google Ads. 

Google Ads suteikia galimybę pagal turimus finansus apriboti dienos biudžetą, maksimalias išlaidų ribas. Tokiu būdu galite būti tikri, kad reklamai niekada neišleisite daugiau, nei norite. Jūs visiškai kontroliuojate Google Ads kampanijų biudžetą. Čia galite valdyti viską, pradedant nuo maksimalios skelbimo kainos ir baigiant dienos kampanijos biudžetu. Taip pat galite nuspręsti, kiek norite išleisti kiekvieną mėnesį ir koreguoti biudžetą pagal našumo diagramą. Kai skelbimas veikia nepaprastai gerai, galite padidinti skelbimo išlaidas, kad pagerintumėte rezultatus. Tai veikia ir atvirkščiai – galima sumažinti skelbimo išlaidas, kai skelbimas yra prastesnis. Prireikus Google Ads reklamą galima sustabdyti iškart. 

Neaišku, kaip tobulėti, kai neaišku, kas daroma ne taip. Google stengiasi daryti viską paprastai, aiškiai ir suprantamai. Naudodami Google Ads turėsite galimybę žinoti pagrindinę informaciją apie reklamą ir jos poveikį, pavyzdžiui, vartotojų paspaudimus, reklamos parodymų skaičių, raktinių žodžių efektyvumą, biudžetą ir t. t. Kartais tam tikslinga naudoti Google Analytics įrankį. Tai leidžia tiksliai pamatyti, kaip lankytojai elgiasi jūsų svetainėje – ką jie spustelėjo, kur lankėsi, kiek laiko praleido ir pan.

Paieškos sistemos optimizavimas arba SEO paslaugos vis dar yra daugiausiai lankomų svetainių pagrindas. Įrašai ir puslapiai, kurie matomi pirmose paieškos rezultatų puslapio pozicijose, yra ne tik gerai parengti su kruopščiai atrinktais raktiniais žodžiais; bet ir yra svetainėse, kurios ilgainiui sukaupė daugybę kokybiškų atgalinių nuorodų. Naudodami Google reklama galite peršokti visus natūralius paieškos rezultatus ir atsidurti pirmose pozicijose.

Kai žmonės išgirsta Google Ads, jie dažniausiai pagalvoja apie vartotojų srauto pritraukimą per mokestį už skelbimo, matomo paieškos rezultatų puslapiuose, paspaudimą. Tačiau Google skelbimai yra universalesni. Jie taip pat gali būti puiki priemonė didinant prekės ženklo žinomumą. Stiprinti savo prekės ženklo vardą, reputaciją ir pan. – būtina norint pelnyti lankytojų pasitikėjimą. Kuo daugiau bus nuolat akcentuojami šie dalykai, tuo stipresnis taps jūsų prekės ženklas ir tuo daugiau lankytojų pasitikėjimo pelnysite. Pasitikėjimas yra tai, kas padeda uždirbti. Pavyzdžiui, naudodamiesi Google Ads vaizdinės reklamos tinklu, galėsite teikti pirmenybę prekės ženklo žinomumui pasirinkdami rodyti skelbimą daugiau žmonių. Nereikėtų sutelkti dėmesio vien į paspaudimus ar konversijas. Ši strategija leidžia sustiprinti savo verslo esminius požymius ir kartu sustiprinti prekės ženklo pozicijas.

Kai Google sprendžia, kuriuos skelbimus rodyti potencialiems klientams, ji atsižvelgia į nukreipimo puslapio patirtį paspaudus. Nukreipimo puslapio po paspaudimo patirtis yra Ads įvertinimas, kaip greitai ir tiksliai jūsų svetainė suteikia vartotojams, spustelėjusiems reklamos skelbimą, tai, ko jie ieško. Jūsų nukreipimo puslapis po paspaudimo yra URL, į kurį lankytojai patenka spustelėję skelbimą, o vartotojams suteikta patirtis turi įtakos skelbimo reitingui. Reklamos skelbimai gali būti rodomi rečiau (arba visai nerodomi), jei jie nukreipia į svetaines, kuriose sukuria prastą vartotojo patirtį. Labai svarbu per skelbimą nukreipti lankytojus į tikslinį puslapį. Kartais lankytojai būna nukreipiami į pagrindinį puslapį – tai greitai išeikvoja reklamai skirtą biudžetą, nes lankytojai nenori gaišti laiko ir patys ieškoti to, kas jiems buvo pažadėta skelbime. 

Siekiant padėti pasiekti konkrečius rinkodaros tikslus minimaliai išeikvojant biudžetą, buvo sukurtos kelios reklamos strategijos. Pavyzdžiui, mokestis už tūkstantį reklamos skelbimų parodymų – tai, ką Google rekomenduoja norintiems padidinti prekės ženklo žinomumą. Taikydami šią strategiją, jūs pasirenkate pinigų sumą, kurią esate pasirengę sumokėti už 1000 vartotojų, kad jūsų reklama būtų matoma visapusiškai. Toks skelbimas bus pasiekiamas Google vaizdinės reklamos tinkle, bet ne paieškos tinkle. O jei jūsų tikslas yra paspaudimas ar konversija, tai galite siūlyti kainą, o Google sumažins jūsų skelbimo sklaidą masėms ir vietoj to parodys ją vartotojams, kurie labiau linkę konvertuoti.

rezultatus nukreipiančius paspaudimus rezultatus nukreipiančius paspaudimus
ppc google reklama klaipedoje vilnius ppc google reklama klaipedoje vilnius
paieskos kontekstas signalus atributus pletiniu paieskos kontekstas signalus atributus pletiniu
reklamavimo biudžetą reklamjuostės skelbimus reklamavimo biudžetą reklamjuostės skelbimus
reklamuotojo paspaudimu rodiklis atitikimas reklamuotojo paspaudimu rodiklis atitikimas
rinkodara nukreipimo puslapio rinkodara nukreipimo puslapio
seo reklamuotis tinklapiu seo reklamuotis tinklapiu
padidinti pardavimą internetu padidinti pardavimą internetu
skelbimo pozicija aukcionas reitingas marketingas skelbimo pozicija aukcionas reitingas marketingas
kokybe konkurencingumas google reklamos agentura kokybe konkurencingumas google reklamos agentura
kaip veikia google reklama web youtube kaip veikia google reklama web youtube
pritaikomumo mobiliesiems testą kokybes balo vieta pritaikomumo mobiliesiems testą kokybes balo vieta
zinomumo ivertinimas duomenu zinomumo ivertinimas duomenu
administracija kaune lietuvoje vilniuje administracija kaune lietuvoje vilniuje
nasumas diagnostikos investiciju graza prekes zenklo nasumas diagnostikos investiciju graza prekes zenklo
google ad reklama google ad reklama
google adwords reklama kaina google adwords reklama kaina
google adwords reklama google adwords reklama
google adwords vaizdine reklama google adwords vaizdine reklama
google express chrome reklama google maps google express chrome reklama google maps
google reklama adwords kainos google reklama adwords kainos
google reklamos agentura google reklamos agentura
google skelbimai naudojimas metrika google skelbimai naudojimas metrika
internetinius skelbimus lankytoju internetinius skelbimus lankytoju
kaip susikuri google reklama kaip isjungti kaip susikuri google reklama kaip isjungti
kompiuteri mobiluji irengini kompiuteri mobiluji irengini
mokestis už paspaudimą (MUP) raktinius žodžius auditorija mokestis už paspaudimą (MUP) raktinius žodžius auditorija
raktiniu zodziu neigiamu temas play google ads kainos raktiniu zodziu neigiamu temas play google ads kainos
„Google“ paieškoje ir „Google“ žemėlapiuose „Google“ paieškoje ir „Google“ žemėlapiuose
reklama google ads nemokamai reklama google ads nemokamai
„Google Ads“ skelbimas gali būti rodomas „Google“ „Google Ads“ skelbimas gali būti rodomas „Google“
privalumai svetainiu kurimas reklamuokite privalumai svetainiu kurimas reklamuokite
paieškos partnerių svetainėse kainų siūlymas paieškos partnerių svetainėse kainų siūlymas
partnerių svetainių tinkle kampaniju verslui partnerių svetainių tinkle kampaniju verslui
Paskatinkite apsilankymus svetainėje Paskatinkite apsilankymus svetainėje
populiarinimo ismaniosios google partners paieskos terminas populiarinimo ismaniosios google partners paieskos terminas

Daugiau lankytojų – daugiau konversijų

Daugiau srauto = daugiau konversijų = daugiau pardavimų

seo paslaugos kaina

Kaip mes teikiame „Google Ads“ paslaugas?

Išsiaiškiname kliento norus ir poreikius, įvertiname verslą, jo specifiką ir tikslus, tuomet parenkame efektyviausius raktinius žodžius, kurie veikia neviršijant kliento turimo biudžeto, ir veiksmingai konkuruoja su rinkoje jau esančiais konkurentais. 

Tikime, kad abipusis supratimas – tai raktas į sėkmingą reklamos kampaniją. Bendradarbiaujame su savo klientais ir iš profesionalios pozicijos vertiname visas jų idėjas. Jūs išmanote savo verslą geriau nei bet kas kitas, tad Jūsų išsakytos įžvalgos gali padėti plėtoti skaitmeninę strategiją ir greičiau pasiekti tikslus. Niekada nebūname per daug užsiėmę atsakydami į jūsų klausimus. Dirbame kartu su jumis ir teikiame asmeninius atnaujinimus bei padedame, patariame ir konsultuojame visais atvejais.

Žinome, kaip sukurti „Google Ads“ skelbimų tekstus, galinčius sudominti reikiamą auditoriją ir vedančius į pardavimus. Tačiau laikomės lankstumo principo ir klientai, norintys patys kurti reklaminius tekstus, visuomet gauna galimybę tai padaryti. Tuomet mūsų užduotis būna pakonsultuoti, patarti ir radus bendrą sprendimą su klientu – sukurtą reklamos tekstą paskelbti.

Žvelgiame į kiekvieną pirkėjo žingsnį nuo tada, kai jie pirmą kartą pamato jūsų skelbimą iki sėkmingo formos užpildymo, skambučio ar produkto įsigijimo. Stengiamės savo klientams pasiūlyti kuo platesnį paslaugų spektrą ir tokiu būdu sumažinti jiems kylančius rūpesčius, sutaupyti jų brangaus laiko ir neleisti įsipainioti paslaugų teikėjų atsakomybių pinklėse. 

Visada teikiame ataskaitas pasirinktu intervalu ir prieigą prie realiu laiku atnaujinamų rezultatų. Savo klientus informuojame apie pasiektus rodiklius, atvestą vartotojų srautą ir kitus aktualius parametrus. Suprantame, kad kiekvienam klientui svarbu būti įvykių centre ir žinoti, kur ir kaip buvo išleisti jų pinigai bei kokį rezultatą tai padėjo pasiekti. 


Kodėl verta rinktis mus?


Skaitmeninės rinkodaros srityje dirbame jau ne vienerius metus ir esame sukūrę daugybę sėkmingų, efektyviai veikiančių Google Ads reklamos kampanijų. Klientai mus renkasi nes:

  • … mūsų komandoje su „Google Ads“ dirba profesionalūs, kvalifikuoti ir ilgametę patirtį turintys įvairių sričių specialistai: rinkodaros specialistai, programuotojai, analitikai.
  • … įgyvendiname tiek paprastus ir mažus, tiek sudėtingus ir didelius projektus.
  • … sukuriame efektyvią ir sėkmingą „Google Ads“ strategiją.
  • … sutartu laiko intervalu pateikiame kokybišką, aiškią ir tikslią „Google Ads“ atsaskaitą, kad klientai galėtų įvertinti reklamos efektyvumą.
  • … esame sąžiningi ir patikimi partneriai, visuomet pasirengę atsakyti į klientams kylančius klausimus ir suteikti reikalingą pagalbą.

 

Kokia yra „Google Ads“ reklamos kaina?


„Google Ads“ kaina visuomet bus tokia, kokią apibrėšite. Reklamos biudžetui galima skirti nuo keliasdešimt eurų iki kelių tūkstančių per savaitę. Viskas priklauso nuo raktinių žodžių kiekio, paieškos užklausų per mėnesį ir Jūsų pardavimų poreikių.

Kiek tiksliai turėtumėte išleisti reklamai, patarsime tik atidžiai išanalizavę Jūsų pardavimo procesus, konkurencinę aplinką, prekės ženklo žinomumą, turimą jūsų biudžetą, pageidaujamus reklamos tikslus ir kitus aspektus. Bet kokiu atveju parinksime tik tokią reklamos strategiją, kuri garantuos investicijų grąžą.

Garantuojame, kad įdėsime maksimalias pastangas, kad kiekvienas mūsų kliento euras suteiktų kiek įmanoma didesnę naudą!

Esame verslo partneriai, kuriems svarbu Jūsų verslo augimas.

Skip to content