Profesionalus internetinių svetainių kūrimas
Į tikslus orientuotas, SEO optimizuotas ir prekės ženklą atspindintis WEB dizainas.
Esame profesionali ir atsakinga įmonė padedanti verslams augti internete. Mūsų teikiamas internetinių svetainių kūrimas ir WEB dizaino sprendimai grindžiami esminiais rinkodaros principais, užtikrinančiais, kad Jūsų įmonės svetainė generuos užklausas bei pardavimus.
Mūsų svetainių kūrimo strategija apima kokybiško ir optimizuoto turinio kūrimą, kuris atitinka „Google“ E-A-T (ekspertizės, autoriteto ir patikimumo) gaires. Tai užtikrina, kad jūsų svetainės turinys yra vertinamas kaip patikimas ir naudingas tiek vartotojams, tiek paieškos sistemoms.
Profesionalus internetinių svetainių kūrimas
Į tikslus orientuotas, SEO optimizuotas ir prekės ženklą atspindintis WEB dizainas.
Esame profesionali ir atsakinga įmonė padedanti verslams augti internete. Mūsų teikiamas internetinių svetainių kūrimas ir WEB dizaino sprendimai grindžiami esminiais rinkodaros principais, užtikrinančiais, kad Jūsų įmonės svetainė generuos užklausas bei pardavimus.
Mūsų svetainių kūrimo strategija apima kokybiško ir optimizuoto turinio kūrimą, kuris atitinka „Google“ E-A-T (ekspertizės, autoriteto ir patikimumo) gaires. Tai užtikrina, kad jūsų svetainės turinys yra vertinamas kaip patikimas ir naudingas tiek vartotojams, tiek paieškos sistemoms.
Strateginis WEB dizainas - konvertuojančių tinklapių kūrimas
Pirmasis įspūdis yra svarbus
Profesionali ir tinkamai funkcionuojanti internetinė svetainė formuoja pirmąjį įspūdį apie Jus, kaip apie verslą. Nuo to, ar interneto svetainė yra patraukli, ar joje pateikiamas turinys kokybiškas priklauso, kokią nuomonę apie Jus susidarys klientas, todėl kuo aukštesnės kokybės puslapį turite – tuo didesnė tikimybė sulaukti klientų. Kuo didesnis Jūsų projektas ir svetainės srautas, tuo strateginis WEB dizainas tampa svarbesnis.
Pagrindinis strateginio WEB dizaino tikslas yra suteikti vartotojams funkcionalų svetainės dizainą, kuris patrauktų jų dėmesį ir paverstų lankytojus klientais. Kokybiškas svetainių kūrimas užtikrina, kad turinys bus patrauklus vartotojui ir įtraukiantis. Kuo labiau klientą sodominate svetainėje pateikiama informacija – tuo ilgesnė jo naršymo trukmė ir geresnis konversijos rodiklis.
Internetinių svetainių kūrimas atsižvelgiant į Jūsų verslo ir rinkos poreikius
Dėmesys dizainui, funkcionalumui, greitam veikimui ir mobiliai versijai
- Dirbame su patikrintais ir patikimais programiniais sprendimais.
- Siūlome unikalius dizaino sprendimus.
- Užtikriname sklandų tinklalapio veikimą.
- Konsultuojame visais administravimo klausimais.
Jūsų svetainė – skaitmeninė nuosavybė internete. Tai neabejotinai viena svarbiausių rinkodaros sudedamųjų dalių. Siekiant generuoti užklausas ir pardavimus internete, nepakanka sukurti paprastą paslaugą ar produktą pristatančią internetinę svetainę. Gera internetinė svetainė – tai ne tik šiuolaikiškas dizainas ir kokybiškas programavimas. Įvaizdis internete ir techniniai reikalavimai turi atitikti aukščiausius standartus.
Profesionali ir vizualiai patraukli svetainė yra labai itin svarbi verslo sėkmei. Turėdami patirties internetinės rinkodaros ir SEO srityje, mes kuriame patrauklias, sklandžiai veikiančias, greitai įkeliamas ir paieškos sistemoms optimizuotas svetaines padedančia maksimaliai pritraukti paieškos variklius ir pagerinti srautą bei konversijas. Sujungiame pažangias interneto dizaino technologijas su naujausiomis rinkodaros koncepcijomis. Mūsų internetinių puslapių kūrimas grindžiamos kliento įmonės plėtros tikslais.
Strateginis WEB dizainas - konvertuojančių tinklapių kūrimas
Pirmasis įspūdis yra svarbus
Profesionali ir tinkamai funkcionuojanti internetinė svetainė formuoja pirmąjį įspūdį apie Jus, kaip apie verslą. Nuo to, ar interneto svetainė yra patraukli, ar joje pateikiamas turinys kokybiškas priklauso, kokią nuomonę apie Jus susidarys klientas, todėl kuo aukštesnės kokybės puslapį turite – tuo didesnė tikimybė sulaukti klientų. Kuo didesnis Jūsų projektas ir svetainės srautas, tuo strateginis WEB dizainas tampa svarbesnis.
Pagrindinis strateginio WEB dizaino tikslas yra suteikti vartotojams funkcionalų svetainės dizainą, kuris patrauktų jų dėmesį ir paverstų lankytojus klientais. Kokybiškas svetainių kūrimas užtikrina, kad turinys bus patrauklus vartotojui ir įtraukiantis. Kuo labiau klientą sodominate svetainėje pateikiama informacija – tuo ilgesnė jo naršymo trukmė ir geresnis konversijos rodiklis.
Internetinių svetainių kūrimas atsižvelgiant į Jūsų verslo ir rinkos poreikius
Dėmesys dizainui, funkcionalumui, greitam veikimui ir mobiliai versijai
- Dirbame su patikrintais ir patikimais programiniais sprendimais.
- Siūlome unikalius dizaino sprendimus.
- Užtikriname sklandų tinklalapio veikimą.
- Konsultuojame visais administravimo klausimais.
Jūsų svetainė – skaitmeninė nuosavybė internete. Tai neabejotinai viena svarbiausių rinkodaros sudedamųjų dalių. Siekiant generuoti užklausas ir pardavimus internete, nepakanka sukurti paprastą paslaugą ar produktą pristatančią internetinę svetainę. Gera internetinė svetainė – tai ne tik šiuolaikiškas dizainas ir kokybiškas programavimas. Įvaizdis internete ir techniniai reikalavimai turi atitikti aukščiausius standartus.
Profesionali ir vizualiai patraukli svetainė yra labai itin svarbi verslo sėkmei. Turėdami patirties internetinės rinkodaros ir SEO srityje, mes kuriame patrauklias, sklandžiai veikiančias, greitai įkeliamas ir paieškos sistemoms optimizuotas svetaines padedančia maksimaliai pritraukti paieškos variklius ir pagerinti srautą bei konversijas. Sujungiame pažangias interneto dizaino technologijas su naujausiomis rinkodaros koncepcijomis. Mūsų internetinių puslapių kūrimas grindžiamos kliento įmonės plėtros tikslais.
Strateginis puslapių kūrimas naudojant aukščiausius paieškos sistemų optimizavimo standartus
Mūsų teikiamas svetainių kūrimas atitinka Google paieškos sistemos reikalavimus. Net ir papildomai nesinaudojant SEO paslaugomis, Jūsų būsimas projektas bus kur kas lengviau randamas ir matomas. Tai apima svetainės architektūros projektavimą, svarbiausius vidinio ir techninio SEO elementus.
Mūsų kūrimo procesas apima išsamų raktažodžių tyrimą, svetainės architektūros projektavimą, svarbiausius vidinio ir techninio SEO elementus. Tinkamai suplanuota svetainės architektūra, vidinių puslapių struktūra, puslapių hierarchija ir optimizuoti URL užtikrina, kad paieškos sistemos gali lengvai indeksuoti visus puslapius.
Svetainių kūrimas - pagrindiniai paslaugos etapai
Konsultacija, pirminis aptarimas, projektavimas
Mes skiriame laiko suprasti Jūsų produktą ar paslaugą. Kuriame projektus taip, jog galėtume tiksliai perteikti įmonės viziją ir atitikti auditorijos lūkesčius. Kiekvieną projektą pradedame nuo konsultacijos, kurioje aptariame Jūsų verslą ir rinkodaros strategiją. Taip pat analizuojame panašių įmonių tinklalapius ir įsigiliname į rinkos situaciją. Aptariami tokie aspektai kaip pirkėjo asmenybės, prekės ženklo ir vertės pozicionavimas, konversijų tikslai.
Tinklapio išvaizdos ir svarbiausių elementų projektavimas
Po pirmojo etapo parengsime svetainės puslapių schemą ir suplanuosime naudotojo kelionę, užtikrindami, kad jie pateks į puslapius, kurie lemia konversiją ir skatina pardavimus. Šiame etape mes taip pat projektuojame ir svarbiausias detales, tokias kaip puslapio išvaizda, spalvų gama, vaizdai ir turinys.
Svetainės programavimas ir vystymas
Šiame etape programuojame Front-end svetainės kodą, kuriame vientisumą ir apjungiame dizaino elementus. Naudojame programavimo kalbas ir praktikas, tokias kaip HTML5, CSS3 ir JavaScript, kad užtikrintume svetainės greitį, gebėjimą prisitaikyti prie įvairių įrenginių ir funkcionalumą. Taip pat programuojame svetainės funkcionalumus. Integruojame sistemas, tokias kaip turinio valdymo sistemos (CMS), elektroninės prekybos platformas ir kitas būtinas funkcijas. Šiame etape atsižvelgiame į geriausią paieškos variklių optimizavimo ir konversijų gerinimo praktikas.
Svetainės publikavimas ir testavimas
Atliekame išsamius naudojimo testus ir kelių įrenginių bei kelių naršyklių bandymus. Tai apima svetainės veikimo patikrinimą skirtingose operacinėse sistemose, tokiose kaip Windows, macOS, iOS ir Android, taip pat įvairiose naršyklėse, pvz., Google Chrome, Firefox, Safari ir Microsoft Edge. Prieš paleisdami svetainę, užtikriname, kad „Google Analytics“ ir „Search Console“ būtų teisingai integruoti, o svetainė indeksuojama, kaip planuota. Užtikrintas sklandus svetainės veikimas be klaidų ir trūkumų. „Google Analytics“ integracija leidžia stebėti lankytojų elgseną, srauto šaltinius ir konversijų rodiklius, o „Search Console“ padeda stebėti svetainės našumą paieškos rezultatuose, identifikuoti ir taisyti indeksavimo klaidas.
Mūsų kuriami internetiniai projektai:
- Reprezentaciniai tinklapiai.
- Paslaugas teikiančių įmonių svetainės.
- Elektronines parduotuvės.
- Rezervacinės sistemos.
- Asmeninio tipo svetainės.
- Specializuoti produktų puslapiai.
- Platformos.
Svetainės tekstinis turinys
Viena esminių internetinio tinklapio dalių – jo tekstinis turinys. Tekstai sudaro didžiąją dalį informacijos, kurią mato klientai, todėl nuo jų priklauso, ar Jūsų siūloma paslauga arba produktas sudomins potencialų klientą ir suteiks pasitikėjimo. Moksliniai tyrimai rodo, kad aukštos kokybės turinys gali padidinti konversijų rodiklius iki 6 kartų.Nuo tekstų kokybės taip pat ir svetainės paieškos variklių vertinimas. Vien užpildyti svetainę turiniu nėra pakankama – siekiant aukštų rezultatų būtina, kad tekstai būtų profesionalūs, orientuoti į konversijas ir atitiktų SEO reikalavimus. Pagal poreikius rengiame tekstus klientų svetainėms bei užtikriname jų atitikimą paieškos variklių standartams.
Strateginis puslapių kūrimas naudojant aukščiausius paieškos sistemų optimizavimo standartus
Mūsų teikiamas svetainių kūrimas atitinka Google paieškos sistemos reikalavimus. Net ir papildomai nesinaudojant SEO paslaugomis, Jūsų būsimas projektas bus kur kas lengviau randamas ir matomas. Tai apima svetainės architektūros projektavimą, svarbiausius vidinio ir techninio SEO elementus.
Mūsų kūrimo procesas apima išsamų raktažodžių tyrimą, svetainės architektūros projektavimą, svarbiausius vidinio ir techninio SEO elementus. Tinkamai suplanuota svetainės architektūra, vidinių puslapių struktūra, puslapių hierarchija ir optimizuoti URL užtikrina, kad paieškos sistemos gali lengvai indeksuoti visus puslapius.
Svetainių kūrimas - pagrindiniai paslaugos etapai
Konsultacija, pirminis aptarimas, projektavimas
Mes skiriame laiko suprasti Jūsų produktą ar paslaugą. Kuriame projektus taip, jog galėtume tiksliai perteikti įmonės viziją ir atitikti auditorijos lūkesčius. Kiekvieną projektą pradedame nuo konsultacijos, kurioje aptariame Jūsų verslą ir rinkodaros strategiją. Taip pat analizuojame panašių įmonių tinklalapius ir įsigiliname į rinkos situaciją. Aptariami tokie aspektai kaip pirkėjo asmenybės, prekės ženklo ir vertės pozicionavimas, konversijų tikslai.
Tinklapio išvaizdos ir svarbiausių elementų projektavimas
Po pirmojo etapo parengsime svetainės puslapių schemą ir suplanuosime naudotojo kelionę, užtikrindami, kad jie pateks į puslapius, kurie lemia konversiją ir skatina pardavimus. Šiame etape mes taip pat projektuojame ir svarbiausias detales, tokias kaip puslapio išvaizda, spalvų gama, vaizdai ir turinys.
Svetainės programavimas ir vystymas
Šiame etape programuojame Front-end svetainės kodą, kuriame vientisumą ir apjungiame dizaino elementus. Naudojame programavimo kalbas ir praktikas, tokias kaip HTML5, CSS3 ir JavaScript, kad užtikrintume svetainės greitį, gebėjimą prisitaikyti prie įvairių įrenginių ir funkcionalumą. Taip pat programuojame svetainės funkcionalumus. Integruojame sistemas, tokias kaip turinio valdymo sistemos (CMS), elektroninės prekybos platformas ir kitas būtinas funkcijas. Šiame etape atsižvelgiame į geriausią paieškos variklių optimizavimo ir konversijų gerinimo praktikas.
Svetainės publikavimas ir testavimas
Atliekame išsamius naudojimo testus ir kelių įrenginių bei kelių naršyklių bandymus. Tai apima svetainės veikimo patikrinimą skirtingose operacinėse sistemose, tokiose kaip Windows, macOS, iOS ir Android, taip pat įvairiose naršyklėse, pvz., Google Chrome, Firefox, Safari ir Microsoft Edge. Prieš paleisdami svetainę, užtikriname, kad „Google Analytics“ ir „Search Console“ būtų teisingai integruoti, o svetainė indeksuojama, kaip planuota. Užtikrintas sklandus svetainės veikimas be klaidų ir trūkumų. „Google Analytics“ integracija leidžia stebėti lankytojų elgseną, srauto šaltinius ir konversijų rodiklius, o „Search Console“ padeda stebėti svetainės našumą paieškos rezultatuose, identifikuoti ir taisyti indeksavimo klaidas.
Mūsų kuriami internetiniai projektai:
- Reprezentaciniai tinklapiai.
- Paslaugas teikiančių įmonių svetainės.
- Elektronines parduotuvės.
- Rezervacinės sistemos.
- Asmeninio tipo svetainės.
- Specializuoti produktų puslapiai.
- Platformos.
Svetainės tekstinis turinys
Viena esminių internetinio tinklapio dalių – jo tekstinis turinys. Tekstai sudaro didžiąją dalį informacijos, kurią mato klientai, todėl nuo jų priklauso, ar Jūsų siūloma paslauga arba produktas sudomins potencialų klientą ir suteiks pasitikėjimo. Moksliniai tyrimai rodo, kad aukštos kokybės turinys gali padidinti konversijų rodiklius iki 6 kartų.Nuo tekstų kokybės taip pat ir svetainės paieškos variklių vertinimas. Vien užpildyti svetainę turiniu nėra pakankama – siekiant aukštų rezultatų būtina, kad tekstai būtų profesionalūs, orientuoti į konversijas ir atitiktų SEO reikalavimus. Pagal poreikius rengiame tekstus klientų svetainėms bei užtikriname jų atitikimą paieškos variklių standartams.
Svetainių kūrimas - pagrindiniai aspektai
Optimalus svetainės greitis – mūsų svetainių kūrimas vykdomas pagal patikrintą sistemą, kuri remiasi geriausiomis žiniatinklio dizaino praktikomis ir SEO standartais.Tai užtikrina, kad nėra pernelyg didelių apimties ar kodo išsiplėtimų bei serverio trikdžių, todėl svetainės įkeliamos greitai bei atitinka Google Pagespeed Insights praktikas.
BDAR reikalavimų atitiktis – pagal poreikius užtikriname, jog projektai atitiktų BDAR standartinius arba išplėstinius duomenų tvarkymo standartus. Pasirūpiname BDAR atitkties teisinių dokumentų rengimu,. internetinių svetainių privatumo politikos kūrimu, technologiniais slapukų sprendimais.
Optimizavimas mobiliems įrenginiams – užtikriname puikų mobiliųjų įrenginių našumą naudojant reaguojantį žiniatinklio dizainą, CSS/JS technologiją. Sukuriame optimalias atvaizdavimo patirtis visuose įrenginiuose, visapusiškai įtraukiant tiek stalinių kompiuterių, tiek mobiliųjų įrenginių klientus.
Saugumas – svetainės ir jos duomenų saugumas yra vienas pagrindinių kūrimo proceso aspektų. Svetainė ir jos duomenys turi būti apsaugota nuo robotų, įsilaužėlių ir virusų/kenkėjiškų programų. Tai apima antivirusines ir užkardos technologijas bei ribotą trečiųjų šalių programinės įrangos naudojimą.
3D grafiniai sprendimai ir animacijos – naudojant grafinius elementus svetainei galima suteikti gyvybingumo ir originaliai perteikti idėjas. Jas galima realizuoti įvairiuose WEB dizaino interneto sprendimuose.
Automatizavimo sprendimai
Pagal poreikį teikiame interneto svetainių procesų automatizacijos paslaugas. Automatizuotas projektų ir pardavimų valdymas, informacijos atnaujinimo, sekimo ir perdavimo automatizacija, sprendimai komunikacijai ir tiekimo grandinės trumpinimui.
Galime užtikrinti sprendimus apskaitai, rinkodarai, dokumentų valdymui, mokėjimams, personalo valdymui. Galimybės dalį užduočių perleisti kompiuterinėms programoms leidžia taupyti laiką, resursus ir kaštus, didinti efektyvumą. Svetainės automatizacija – tai mažiau rankinio darbo.
Palaikymo garantija
Visiems atliktiems darbams suteikiame garantiją. Taip pat pagal poreikius teikiame nuolatinę priežiūrą. Tai apima techninius sprendimus, bendrus atnaujinimus, pagalbą administruojant svetainę, papildomus programinės įrangos įdiegimus, turinio formatavimą bei prioritetinius turinio pakeitimus.
Dažniausiai užduodami klausimai
Kiekviena svetainė yra skirtinga, priklausomai nuo jos sudėtingumo, tačiau standartinės reprezentacinės svetainės kūrimas užtrunka apie 3 savaites.
Tai dažnu atveju priklauso nuo susitarimo. Dažniausiai suteikiama garantija atliekamiems darbams. Garantija netaikoma jei sugadinimai atlikti kliento arba trečiujų šalių.
Interneto svetainė – tai nuolat prieinama vizitinė kortelė tinkle. Interneto vartotojai šiais laikais tikisi rasti patikimos įmonės tinklapį, kuriame galima susipažinti su teikiamomis paslaugomis. Turėdami svetainę taupote savo ir klientų laiką bei didinate šansus pasiekti platesnę vartotojų auditoriją.
Patirtis: Ar agentūra turi atvejų tyrimų, kurie įrodo bent jau nedidelę patirtį su jūsų pramonės šaka ir jūsų specifiniais projekto poreikiais?
Komanda: Turėdami komandą, kuri yra atsidavusi jūsų projektui, savo projektą galite atlikti labai kokybiškai ir sparčiai
Naujos svetainės biudžeto nustatymas turėtų būti laikomas investicija. Kuo daugiau investuosite į kokybišką komandą ir strategiją, tuo didesnė grąža.
Interneto svetainių kūrimas turėtų būti įvertintas atsakant į klausimus:
- Kaip norite, kad nauji klientai ar būsimi klientai naudotųsi svetaine?
- Kaip norite, kad sugrįžtantys klientai naudotųsi svetaine?
- Kaip jūsų darbuotojai naudosis svetaine?
- Kaip jūsų verslo partneriai naudosis svetaine?
- Ar parduosite prekes ar paslaugas tiesiogiai svetainėje?
Dažniausiai projekto kaina bus numatoma valandiniu įsipareigojimu. tai yra apskaičiuojamos valandos, reikalingos tam tikrai užduočiai atlikti, kad būtų išvengta išlaidų perviršio. Atskiri mūsų komandos nariai turi skirtingus valandinius tarifus, atsižvelgiant į patirtį, įgūdžių rinkinius ir kartais prieinamumą.
Jog svetainių kūrimas būtų sklandus, projektui būtina apibrėžti būsimos svetainės funkcinius reikalavimus ir svetainės viziją. Aspektai, į kuriuos reikia atsižvelgti:
- Prekės ženklo tapatybė.
- Turinio strategija.
- Svetainės architektūra.
- Raktinių žodžių prioritetai.
- Vartotojo patirtis, konversijų tikslai.
- CRM, rinkodaros priemonių, el. pašto integracijos.
- Socialinių tinklų svarba.
- Krepšelis ir atsiskaitymas puslapių patirtis (el. prekybai).
- Tinklaraštis.
- Sąveika, klientų aptarnavimas (pokalbiai, skambučiai, formos ir kt.).
- Saugumas ir prieinamumas.
- Svetainės priežiūra ir talpinimas.
- Reikalingos papildomos funkcijos: nuotraukų galeriją, skaidrių demonstraciją, vaizdo įrašą, atsisiunčiamus dokumentus / failus, apmokėjimo galimybės, narystė, vidinės paieškos funkcija, skaičiuotučiuoklės, kalendoriaus ir rezervacijos funkcija ir kt.).
Projekto pradžioje taip pat svarbu apibrėžti ir kitas paslaugas, kurios bus būtinos. Tai gali būti SEO optimizacija, Google Adwords reklama, Facebook reklama, logotipų dizainas, video rinkodara ar kitos paslaugos.
Taip pat visuomet klientų prašome pateikti svetainių pavyzdžių, t.y. išvardyti 5–10 svetainių, pagal kurias norima modeliuoti savo svetainę arba kurios Jums tiesiog atrodo patrauklios. Taip pat paaiškinti, kas patinka šiose svetainėse. Tai gali būti spalvų schemos, išdėstymo, funkcionalumo ir kt. Svetainės nebūtinai turi priklausyti jūsų veiklos sričiai.
Profesionalus interneto dizaino procesas
Puslapių kūrimas yra efektyvesnis jei iš anksto yra apibrėžiamas projekto vystymo planas.
Yra svarbu aiškiai apibrėžti galutinius projekto ir naujos svetainės tikslus (padidėję pardavimai, daugiau lankytojų, geresnis pristatymas žiniasklaidoje, patobulintas prekės ženklas ir kt.). Tam padeda auditorijos apibrėžimas, į kurią nukreipsite savo naują svetainę. Būtinai atsakykite į pagrindinius klausimus:
- Kas yra Jūsų klientai?
- Kas atitinka Jūsų konversiją internetu (pirkimai, skambučiai, užklausos, prenumeratos, narystė, bendrinimas socialiniuose tinkluose ir pan.).
- Kokią naudą Jūsų verslui teiktų internetinė svetainė?
- Kokie yra Jūsų įmonės prioritetai? (rinkodaros, pardavimų, klientų aptarnavimo ir kitose srityse).
- Kokią bendrą žinią norite perduoti tikslinei auditorijai?
- Kokias problemas Jūsų produktas / paslauga išsprendžia Jūsų auditorijai?
- Pagal ką Jūsų verslą vertina klientai?
- Koks turimas projekto biudžetas?
Vartotojo patirtis ir konversijų rodiklių optimizavimas
Tai sistemingas procesas, kuriuo siekiama, kad daugiau lankytojų atliktų konkrečius norimus veiksmus Jūsų internetinėje svetainėje.
Reikia 0,5 sekundės, kad vartotojai susidarytų nuomonę apie Jūsų svetainę!
Geras naudotojo patirties dizainas yra tas, kuris teikia pirmenybę tam, kaip lankytojai pasiekia konversijos ir pajamų generavimo tašką. Tai reiškia, kad atitinkamas dizainas sutaupys Jūsų lankytojams kiek įmanoma daugiau laiko. Vartotojo patirtis ir konversijų rodiklių optimizavimas suteiks tam tikroms auditorijoms emocinį ryšį su turiniu, malonią estetinią bei aiškią vizualią užuominą, kuri nuves Jūsų lankytojus ten kur tik norite. Mūsų sprendimas yra logiškai išdėstyti turinį ir duomenimis pagrįsti išteklius, kurie suteiktų vertę ir sukeltų lankytojams norą likti Jūsų internetinėje svetainėje ir atlikti tolimesnius veiksmus.
Kiek valandų užtruks bendras svetainės projektas, priklauso nuo šešių pagrindinių veiksnių:
Daugybė funkcijų ir unikalių verslo reikalavimų, kuriuos reikia integruoti į svetainės kūrimą. Sudėtingesniems interneto projektams reikės daugiau projektavimo ir kūrimo valandų.
Kintamieji, į kuriuos reikia atsižvelgti:
- Svetainės naršymo sudėtingumas.
- Rinkodaros reikalavimai.
- Pasirinktinis vizualinis dizainas.
- Vartotojo sąsajos arba puslapių išdėstymai.
- Integracija su išorinėmis duomenų bazėmis.
Unikalių užduočių, kurias turės atlikti jūsų svetainė, skaičius. El. prekyba ir klientų paskyros paprastai yra daugiausiai laiko reikalaujančios užduotys.
Kintamieji, į kuriuos reikia atsižvelgti:
- Produktų skaičius (el. prekyba).
- Prekių įvairovė (el. prekyba).
- Produkto informacijos kiekis (el. prekyba).
- Kliento/nario paskyros.
- Užsakymas arba tvarkaraštis.
- Turinio tipai – pvz., aplankas, tinklaraštis, atvejų analizė, išteklių centras.
Kintamieji, į kuriuos reikia atsižvelgti:
- Bendras tinklalapių skaičius.
- Reikalingų puslapių šablonų skaičius (pvz., produkto puslapis, išteklių puslapis, galerijos puslapis).
- Reikalingas originalaus turinio kiekis ir tekstų rašymas.
- Reikalingas originalios laikmenos kiekis.
- Leidžiamas automatizavimo kiekis (pvz., puslapio turinys, sukurtas iš produkto duomenų ir dinaminės integruotos logikos).
- Pagrindinis puslapis.
- Tinkintas puslapių kūrimo įrankis.
- Apie puslapis.
- Aptarnavimo puslapis.
- Kontaktinis puslapis.
Kiti puslapiai, į kuriuos reikia atsižvelgti ir kurie nėra įtraukti į pagrindinius puslapius:
- Karjeros indeksas.
- Individualių darbų sąrašai.
- Atvejo analizė / projektų rodyklė.
- Tinklaraščio rodyklė.
- Tinklaraščio įrašai.
- DUK.
- Renginiai.
- Galerija.
- Procesai.
- Buvę ir esami klientai.
- Nukreipimo puslapiai.
- Išteklių saugykla.
Kitos papildomos funkcijos:
- Google žemėlapių integracija.
- Iššokantys langai.
- Socialinės žiniasklaidos kanalų integravimas.
- Daugiakalbio vertimo funkcija.
- Logotipų karuselės.
- Interaktyvi laiko juosta.
- Mega meniu.
- Uždaras turinys.
- RSS kanalas.
- Vidinė svetainės paieška.
- CRM integracija.
- WCAG prieinamumo atitiktis.
- Atitiktis GDPR.
Pridėjus el. prekybos funkciją prie svetainės, visiškai pakeičiama kūrimo projekto apimtis. Reikalingi įsipareigojimai gali labai skirtis ir labai priklauso nuo naudojamos TVS platformos ir produktų katalogo dydžio.
Įprastas elektroninės prekybos projektas apima:
- Bendra parduotuvės sąranka.
- Mokėjimo būdų nustatymas.
- Siuntimo konfigūracija.
- Mokesčių konfigūracija.
- Užsakymo testavimas.
- Parduotuvės puslapis.
- Prekės kategorijos puslapis.
- Produkto įrašas.
- Produktų palyginimas.
- Išpardavimas kasoje.
Parduotuvės prijungimas prie trečiosios šalies programinės įrangos (įvykdymo centrai, „Quickbooks“ ar kitų tipų apskaitos programinė įranga, CRM, pvz., „Salesforce“, el. pašto / rinkodaros platforma, atsargų valdymas, persiuntimo programa).
Pagrindinės dalys:
- DNS pakeitimas.
- Svetainės schemos pateikimas.
- SSL apsauga.
- Turinio pristatymo tinklo konfigūracija (CDN).
- Apmokymai.
Svetainių kūrimas - pagrindiniai aspektai
Optimalus svetainės greitis – mūsų svetainių kūrimas vykdomas pagal patikrintą sistemą, kuri remiasi geriausiomis žiniatinklio dizaino praktikomis ir SEO standartais.Tai užtikrina, kad nėra pernelyg didelių apimties ar kodo išsiplėtimų bei serverio trikdžių, todėl svetainės įkeliamos greitai bei atitinka Google Pagespeed Insights praktikas.
BDAR reikalavimų atitiktis – pagal poreikius užtikriname, jog projektai atitiktų BDAR standartinius arba išplėstinius duomenų tvarkymo standartus. Pasirūpiname BDAR atitkties teisinių dokumentų rengimu,. internetinių svetainių privatumo politikos kūrimu, technologiniais slapukų sprendimais.
Optimizavimas mobiliems įrenginiams – užtikriname puikų mobiliųjų įrenginių našumą naudojant reaguojantį žiniatinklio dizainą, CSS/JS technologiją. Sukuriame optimalias atvaizdavimo patirtis visuose įrenginiuose, visapusiškai įtraukiant tiek stalinių kompiuterių, tiek mobiliųjų įrenginių klientus.
Saugumas – svetainės ir jos duomenų saugumas yra vienas pagrindinių kūrimo proceso aspektų. Svetainė ir jos duomenys turi būti apsaugota nuo robotų, įsilaužėlių ir virusų/kenkėjiškų programų. Tai apima antivirusines ir užkardos technologijas bei ribotą trečiųjų šalių programinės įrangos naudojimą.
3D grafiniai sprendimai ir animacijos – naudojant grafinius elementus svetainei galima suteikti gyvybingumo ir originaliai perteikti idėjas. Jas galima realizuoti įvairiuose WEB dizaino interneto sprendimuose.
Automatizavimo sprendimai
Pagal poreikį teikiame interneto svetainių procesų automatizacijos paslaugas. Automatizuotas projektų ir pardavimų valdymas, informacijos atnaujinimo, sekimo ir perdavimo automatizacija, sprendimai komunikacijai ir tiekimo grandinės trumpinimui.
Galime užtikrinti sprendimus apskaitai, rinkodarai, dokumentų valdymui, mokėjimams, personalo valdymui. Galimybės dalį užduočių perleisti kompiuterinėms programoms leidžia taupyti laiką, resursus ir kaštus, didinti efektyvumą. Svetainės automatizacija – tai mažiau rankinio darbo.
Palaikymo garantija
Visiems atliktiems darbams suteikiame garantiją. Taip pat pagal poreikius teikiame nuolatinę priežiūrą. Tai apima techninius sprendimus, bendrus atnaujinimus, pagalbą administruojant svetainę, papildomus programinės įrangos įdiegimus, turinio formatavimą bei prioritetinius turinio pakeitimus.
Dažniausiai užduodami klausimai
Kiekviena svetainė yra skirtinga, priklausomai nuo jos sudėtingumo, tačiau standartinės reprezentacinės svetainės kūrimas užtrunka apie 3 savaites.
Tai dažnu atveju priklauso nuo susitarimo. Dažniausiai suteikiama garantija atliekamiems darbams. Garantija netaikoma jei sugadinimai atlikti kliento arba trečiujų šalių.
Interneto svetainė – tai nuolat prieinama vizitinė kortelė tinkle. Interneto vartotojai šiais laikais tikisi rasti patikimos įmonės tinklapį, kuriame galima susipažinti su teikiamomis paslaugomis. Turėdami svetainę taupote savo ir klientų laiką bei didinate šansus pasiekti platesnę vartotojų auditoriją.
Patirtis: Ar agentūra turi atvejų tyrimų, kurie įrodo bent jau nedidelę patirtį su jūsų pramonės šaka ir jūsų specifiniais projekto poreikiais?
Komanda: Turėdami komandą, kuri yra atsidavusi jūsų projektui, savo projektą galite atlikti labai kokybiškai ir sparčiai
Naujos svetainės biudžeto nustatymas turėtų būti laikomas investicija. Kuo daugiau investuosite į kokybišką komandą ir strategiją, tuo didesnė grąža.
Interneto svetainių kūrimas turėtų būti įvertintas atsakant į klausimus:
- Kaip norite, kad nauji klientai ar būsimi klientai naudotųsi svetaine?
- Kaip norite, kad sugrįžtantys klientai naudotųsi svetaine?
- Kaip jūsų darbuotojai naudosis svetaine?
- Kaip jūsų verslo partneriai naudosis svetaine?
- Ar parduosite prekes ar paslaugas tiesiogiai svetainėje?
Dažniausiai projekto kaina bus numatoma valandiniu įsipareigojimu. tai yra apskaičiuojamos valandos, reikalingos tam tikrai užduočiai atlikti, kad būtų išvengta išlaidų perviršio. Atskiri mūsų komandos nariai turi skirtingus valandinius tarifus, atsižvelgiant į patirtį, įgūdžių rinkinius ir kartais prieinamumą.
Jog svetainių kūrimas būtų sklandus, projektui būtina apibrėžti būsimos svetainės funkcinius reikalavimus ir svetainės viziją. Aspektai, į kuriuos reikia atsižvelgti:
- Prekės ženklo tapatybė.
- Turinio strategija.
- Svetainės architektūra.
- Raktinių žodžių prioritetai.
- Vartotojo patirtis, konversijų tikslai.
- CRM, rinkodaros priemonių, el. pašto integracijos.
- Socialinių tinklų svarba.
- Krepšelis ir atsiskaitymas puslapių patirtis (el. prekybai).
- Tinklaraštis.
- Sąveika, klientų aptarnavimas (pokalbiai, skambučiai, formos ir kt.).
- Saugumas ir prieinamumas.
- Svetainės priežiūra ir talpinimas.
- Reikalingos papildomos funkcijos: nuotraukų galeriją, skaidrių demonstraciją, vaizdo įrašą, atsisiunčiamus dokumentus / failus, apmokėjimo galimybės, narystė, vidinės paieškos funkcija, skaičiuotučiuoklės, kalendoriaus ir rezervacijos funkcija ir kt.).
Projekto pradžioje taip pat svarbu apibrėžti ir kitas paslaugas, kurios bus būtinos. Tai gali būti SEO optimizacija, Google Adwords reklama, Facebook reklama, logotipų dizainas, video rinkodara ar kitos paslaugos.
Taip pat visuomet klientų prašome pateikti svetainių pavyzdžių, t.y. išvardyti 5–10 svetainių, pagal kurias norima modeliuoti savo svetainę arba kurios Jums tiesiog atrodo patrauklios. Taip pat paaiškinti, kas patinka šiose svetainėse. Tai gali būti spalvų schemos, išdėstymo, funkcionalumo ir kt. Svetainės nebūtinai turi priklausyti jūsų veiklos sričiai.
Profesionalus interneto dizaino procesas
Puslapių kūrimas yra efektyvesnis jei iš anksto yra apibrėžiamas projekto vystymo planas.
Yra svarbu aiškiai apibrėžti galutinius projekto ir naujos svetainės tikslus (padidėję pardavimai, daugiau lankytojų, geresnis pristatymas žiniasklaidoje, patobulintas prekės ženklas ir kt.). Tam padeda auditorijos apibrėžimas, į kurią nukreipsite savo naują svetainę. Būtinai atsakykite į pagrindinius klausimus:
- Kas yra Jūsų klientai?
- Kas atitinka Jūsų konversiją internetu (pirkimai, skambučiai, užklausos, prenumeratos, narystė, bendrinimas socialiniuose tinkluose ir pan.).
- Kokią naudą Jūsų verslui teiktų internetinė svetainė?
- Kokie yra Jūsų įmonės prioritetai? (rinkodaros, pardavimų, klientų aptarnavimo ir kitose srityse).
- Kokią bendrą žinią norite perduoti tikslinei auditorijai?
- Kokias problemas Jūsų produktas / paslauga išsprendžia Jūsų auditorijai?
- Pagal ką Jūsų verslą vertina klientai?
- Koks turimas projekto biudžetas?
Vartotojo patirtis ir konversijų rodiklių optimizavimas
Tai sistemingas procesas, kuriuo siekiama, kad daugiau lankytojų atliktų konkrečius norimus veiksmus Jūsų internetinėje svetainėje.
Reikia 0,5 sekundės, kad vartotojai susidarytų nuomonę apie Jūsų svetainę!
Geras naudotojo patirties dizainas yra tas, kuris teikia pirmenybę tam, kaip lankytojai pasiekia konversijos ir pajamų generavimo tašką. Tai reiškia, kad atitinkamas dizainas sutaupys Jūsų lankytojams kiek įmanoma daugiau laiko. Vartotojo patirtis ir konversijų rodiklių optimizavimas suteiks tam tikroms auditorijoms emocinį ryšį su turiniu, malonią estetinią bei aiškią vizualią užuominą, kuri nuves Jūsų lankytojus ten kur tik norite. Mūsų sprendimas yra logiškai išdėstyti turinį ir duomenimis pagrįsti išteklius, kurie suteiktų vertę ir sukeltų lankytojams norą likti Jūsų internetinėje svetainėje ir atlikti tolimesnius veiksmus.
Kiek valandų užtruks bendras svetainės projektas, priklauso nuo šešių pagrindinių veiksnių:
Daugybė funkcijų ir unikalių verslo reikalavimų, kuriuos reikia integruoti į svetainės kūrimą. Sudėtingesniems interneto projektams reikės daugiau projektavimo ir kūrimo valandų.
Kintamieji, į kuriuos reikia atsižvelgti:
- Svetainės naršymo sudėtingumas.
- Rinkodaros reikalavimai.
- Pasirinktinis vizualinis dizainas.
- Vartotojo sąsajos arba puslapių išdėstymai.
- Integracija su išorinėmis duomenų bazėmis.
Unikalių užduočių, kurias turės atlikti jūsų svetainė, skaičius. El. prekyba ir klientų paskyros paprastai yra daugiausiai laiko reikalaujančios užduotys.
Kintamieji, į kuriuos reikia atsižvelgti:
- Produktų skaičius (el. prekyba).
- Prekių įvairovė (el. prekyba).
- Produkto informacijos kiekis (el. prekyba).
- Kliento/nario paskyros.
- Užsakymas arba tvarkaraštis.
- Turinio tipai – pvz., aplankas, tinklaraštis, atvejų analizė, išteklių centras.
Kintamieji, į kuriuos reikia atsižvelgti:
- Bendras tinklalapių skaičius.
- Reikalingų puslapių šablonų skaičius (pvz., produkto puslapis, išteklių puslapis, galerijos puslapis).
- Reikalingas originalaus turinio kiekis ir tekstų rašymas.
- Reikalingas originalios laikmenos kiekis.
- Leidžiamas automatizavimo kiekis (pvz., puslapio turinys, sukurtas iš produkto duomenų ir dinaminės integruotos logikos).
- Pagrindinis puslapis.
- Tinkintas puslapių kūrimo įrankis.
- Apie puslapis.
- Aptarnavimo puslapis.
- Kontaktinis puslapis.
Kiti puslapiai, į kuriuos reikia atsižvelgti ir kurie nėra įtraukti į pagrindinius puslapius:
- Karjeros indeksas.
- Individualių darbų sąrašai.
- Atvejo analizė / projektų rodyklė.
- Tinklaraščio rodyklė.
- Tinklaraščio įrašai.
- DUK.
- Renginiai.
- Galerija.
- Procesai.
- Buvę ir esami klientai.
- Nukreipimo puslapiai.
- Išteklių saugykla.
Kitos papildomos funkcijos:
- Google žemėlapių integracija.
- Iššokantys langai.
- Socialinės žiniasklaidos kanalų integravimas.
- Daugiakalbio vertimo funkcija.
- Logotipų karuselės.
- Interaktyvi laiko juosta.
- Mega meniu.
- Uždaras turinys.
- RSS kanalas.
- Vidinė svetainės paieška.
- CRM integracija.
- WCAG prieinamumo atitiktis.
- Atitiktis GDPR.
Pridėjus el. prekybos funkciją prie svetainės, visiškai pakeičiama kūrimo projekto apimtis. Reikalingi įsipareigojimai gali labai skirtis ir labai priklauso nuo naudojamos TVS platformos ir produktų katalogo dydžio.
Įprastas elektroninės prekybos projektas apima:
- Bendra parduotuvės sąranka.
- Mokėjimo būdų nustatymas.
- Siuntimo konfigūracija.
- Mokesčių konfigūracija.
- Užsakymo testavimas.
- Parduotuvės puslapis.
- Prekės kategorijos puslapis.
- Produkto įrašas.
- Produktų palyginimas.
- Išpardavimas kasoje.
Parduotuvės prijungimas prie trečiosios šalies programinės įrangos (įvykdymo centrai, „Quickbooks“ ar kitų tipų apskaitos programinė įranga, CRM, pvz., „Salesforce“, el. pašto / rinkodaros platforma, atsargų valdymas, persiuntimo programa).
Pagrindinės dalys:
- DNS pakeitimas.
- Svetainės schemos pateikimas.
- SSL apsauga.
- Turinio pristatymo tinklo konfigūracija (CDN).
- Apmokymai.