SEO paslaugos – tai svetainių optimizacija paieškos varikliams. Šių paslaugų tikslas yra iškelti svetainę į kuo aukštesnes Google, Yahoo, Bing, Yandex ar kitų didžiausių paieškos variklių pozicijas, pagal tam tikrus raktažodžius. Marketingo prasme, tai – statistiškai efektyviausias reklamos būdas, kuris turi didžiausią atsiperkamumą.
Jeigu Jūsų nėra pirmajame paieškos sistemos puslapyje, tuomet kiekviena konkurentų turima pozicija stumia Jus tolyn nuo daugiau klientų ir pardavimų. SEO srityje turime ilgametę patirtį ir naudojame praktikoje patikrintus metodus. Visos mūsų teikiamos SEO paslaugos yra patikrintos, patikimos, etiškos ir itin efektyvios. Mes reguliariai sekame naujausias SEO tendencijas ir algoritmų pakeitimus, kad užtikrintume, jog SEO paslaugos atitiktų rinkos pokyčius.
SEO paslaugos – tai svetainių optimizacija paieškos varikliams.
Šių paslaugų tikslas yra iškelti svetainę į kuo aukštesnes Google, Yahoo, Bing, Yandex ar kitų didžiausių paieškos variklių pozicijas, pagal tam tikrus raktažodžius.
Marketingo prasme, tai – statistiškai efektyviausias reklamos būdas, kuris turi didžiausią atsiperkamumą.
Jeigu Jūsų nėra pirmajame paieškos sistemos puslapyje, tuomet kiekviena
konkurentų turima pozicija stumia Jus tolyn nuo daugiau klientų ir
pardavimų.
SEO srityje turime ilgametę patirtį ir naudojame praktikoje patikrintus
metodus. Visos mūsų teikiamos SEO paslaugos yra patikrintos, patikimos,
etiškos ir itin efektyvios. Mes reguliariai sekame naujausias SEO tendencijas ir algoritmų pakeitimus, kad užtikrintume, jog SEO paslaugos atitiktų rinkos pokyčius.
Daugiau nei 150 išplėtusių verslą klientų
Tarptautinė patirtis - UK, US, AU, NZ, FR, DE, IT, LT, LV, EE, NO rinkos
167% vidutinis metinis organinio srauto augimas
Aukščiausi reitingai yra neįkainojamas konkurencinis pranašumas!
Šiais laikais būtina sukurti vertingą svetainę, kuri nusipelno aukštų reitingų – mūsų teikiamos SEO paslaugos gali padėti Jūsų vietiniam ar tarptautiniam verslui tai pasiekti.
SEO paslauga yra ne tik techninės optimizacijos rinkinys, bet ir nuolatinė strategija, apimanti turinio kūrimą, nuorodų kūrimą ir konkurentų analizę ir daugiau. Svetainės, investuojančios į kokybišką SEO strategiją dažniausiai užima aukštesnes pozicijas paieškos rezultatuose.
Profesionalios SEO paslaugos:
SEO paslaugos yra ne išlaidos, o ilgalaikė investicija su didele grąža. Aukštos ir stabilios pozicijos paieškos sistemose bei didelis lankomumas – verslo sėkmės garantija.
Mūsų naudojama SEO strategija — tokia strategija, kai siekiama optimaliausiai panaudoti lėšas, tikslinių lankytojų pritraukimui. SEO paslaugas visuomet deriname su klientų marketingo strategija, o SEO darbus planuojame ilgalaikiam laikotarpiui.
Kiekvienas atliktas darbų etapas yra aiškiai pamatuojamas ir atsispindi Jūsų veiklos našume.
93% visos rinkos užima "Google" paieškos variklis
Tik 5% visų vartotojų aplanko antrąjį paieškos puslapį
Daugiau nei 50% visų paieškos terminų yra ilgesni nei 4 žodžiai
Statistiškai SEO paslaugos yra didžiausią konversijos rodiklį turintis kanalas.
Tai nėra išlaidos.
Tai investicija į Jūsų verslo plėtrą skaitmeninėje erdvėje.
SEO paslaugos taip pat turi bene didžiausia investicijų grąža (lyginant su kitomis marketingo priemonėmis).
SEO paslaugos padės išnaudoti Jūsų svetainės potencialą uždirbti internete.
Statistiškai SEO paslaugos yra didžiausią konversijos rodiklį turintis kanalas.
Tai nėra išlaidos.
Tai investicija į Jūsų verslo plėtrą skaitmeninėje erdvėje.
SEO paslaugos taip pat turi bene didžiausia investicijų grąža (lyginant su kitomis marketingo priemonėmis).
SEO paslaugos padės išnaudoti Jūsų svetainės potencialą uždirbti internete.
Pirmas paieškos puslapis suponuoja profesionalumą ir didina pasitikėjimą.
Pradinė SEO paslaugų trukmė yra 3-4 mėnesiai. Po tokio laikotarpio optimizacijos jaučiamas organinio srauto prieaugis.
Ilgesnio periodo optimizacija garantuoja pilną organinio srauto naudą ir lyderystę paieškos rezultatuose.
Daugiau srauto = daugiau konversijų = daugiau pardavimų
Pradinė SEO paslaugų trukmė yra 3-4 mėnesiai. Po tokio laikotarpio optimizacijos jaučiamas organinio srauto prieaugis.
Ilgesnio periodo optimizacija garantuoja pilną organinio srauto naudą ir lyderystę paieškos rezultatuose.
Daugiau srauto = daugiau konversijų = daugiau pardavimų
Google paieškos variklis reitingavimui naudoja neatskleistą matematinį algoritmą. Mes vertiname daugiau nei 300 faktorių, tokių kaip vartotojo sąsaja, puslapio įkėlimo greitis ir mobilumo optimizavimas, kurie nulemia turimas pozicijas.
Kiekvienu atveju individualiai sukuriame SEO optimizacijos strategiją, kuri orientuota į tikslingiausius ir didžiausią paieškų kiekį turinčius raktažodžius.
Google paieškos variklis reitingavimui naudoja neatskleistą matematinį algoritmą. Mes vertiname daugiau nei 300 faktorių, tokių kaip vartotojo sąsaja, puslapio įkėlimo greitis ir mobilumo optimizavimas kurie nulemia turimas pozicijas.
Kiekvienu atveju individualiai sukuriame SEO optimizacijos strategiją, kuri orientuota į tikslingiausius ir didžiausią paieškų kiekį turinčius raktažodžius.
SEO auditas turi vieną pagrindinį tikslą – tai yra apibrėžti “kur Jūs esate” ir “kur Jūs turite būti”.
Atlikdami SEO auditą žiūrime į kelias pagrindines sritis:
Atlikdami auditą atsižvelgiame daugiau nei į 800 skaitmeninių rodiklių.
TIKSLAS: Sukurti tikslų strateginį planą, kuris nurodytu kaip tiksliai pasiekti maksimalų Jūsų puslapio lankomumą.
SEO auditas turi vieną pagrindinį tikslą – tai yra apibrėžti “kur Jūs esate” ir “kur Jūs turite būti”.
Atlikdami SEO auditą žiūrime į kelias pagrindines sritis:
Atlikdami auditą atsižvelgiame daugiau nei į 800 skaitmeninių rodiklių.
TIKSLAS: Sukurti tikslų strateginį planą, kuris nurodytu kaip tiksliai pasiekti maksimalų Jūsų puslapio lankomumą.
Po raktažodžių tyrimo mes randame tiksliniu raktažodžius turinčius didžiausią paieškų kiekį.
Dažniausiai klientui turi pozicijas pagal prekinio ženklo paieškas ir informacinius terminus, bet ne pagal konvertuojančius raktažodžius.
Po raktažodžių tyrimo mes randame tikslinius raktažodžius turinčius didžiausią paieškų kiekį.
Dažniausiai klientui turi pozicijas pagal prekinio ženklo paieškas ir informacinius terminus, bet ne pagal konvertuojančius raktažodžius.
Pradėję darbus mes sekame bendrąjį SERP judėjimą – tai yra pozicijų darbų pokyčius eigoje. Tai leidžia mums realiuoju laiku stebėti, kaip jūsų svetainės pozicijos keičiasi pagal konkrečius raktažodžius ir kokios strategijos veikia efektyviausiai. Stebime ne tik pagrindinių raktažodžių pozicijas, bet ir ilgųjų raktažodžių (long-tail) raktažodžius, kurie dažnai turi mažesnę konkurenciją ir didesnį konversijų potencialą.
Identifikuojame ir sukuriame visas naudingiausias nuorodas, kurios gali sustiprinti Jūsų puslapio patikimumą paieškos sistemos.
Mes analizuojame Jūsų pagrindinius konkurentus bei identifikuojame jų naudojamas strategijas.
Atsižvelgdami į gautus duomenis ir lankytojų kelią Jūsų puslapyje mes identifikuojame svarbiausius tinklapio konvertavimo elementus.
Geresnis tinklapis = daugiau konversijų = daugiau pardavimų
Viskas paremta skaičiais. Net mažas skirtumas lemia pelno augimą.
Atsižvelgdami į gautus duomenis ir lankytojų kelią Jūsų puslapyje mes identifikuojame svarbiausius tinklapio konvertavimo elementus.
Geresnis tinklapis = daugiau konversijų = daugiau pardavimų
Viskas paremta skaičiais. Net mažas skirtumas lemia pelno augimą.
SERP arba paieškos rezultatų puslapis yra tai, ką vartotojas mato, kai pateikia užklausą paieškos sistemai.Jame pateikiamas svetainių, susijusių su jų paieška, sąrašas, įskaitant tiek organinius rezultatus, tiek mokamą reklamą.
Meta žymės apima svarbią informaciją, kuri padeda paieškos sistemoms suskirstyti jūsų svetainę į savo paieškos rezultatus. Svarbiausi yra puslapių pavadinimai ir meta aprašymo žyma. Šie duomenys yra matomi paieškos rezultatuose. Todėl gerai parašytos pavadinimo žymos ir meta aprašymai jūsų svetainės nukreipimo puslapiuose gali padidinti paspaudimų rodiklius.
Taip. Vienas iš svarbiausių elementų SEO yra atitikti algoritmo pokyčius.
“Google” atnaujina savo paieškos algoritmą kelis kartus per metus. Nors jie paprastai nėra viešai paskelbti informaciją, mes žinome, kaip interpretuoti, ką jie reiškia mūsų klientams ir kaip geriausiai atnaujinti SEO strategiją. Tai reiškia, kad algoritmų atnaujinimai neturės įtakos jūsų SEO kampanijos tikslams.
Nors raktiniai žodžiai yra pagrindinis komponentas ir vaidina svarbų vaidmenį SEO paslaugose, galutinis tikslas yra organinis augimas, vietos matomumas, vartotojo sąveika ir pardavimai. Dėl šios priežasties mes nesutelkiame dėmesio į ” tam tikrą skaičių raktažodžių”.
Dirbame su bendru domeno stiprinimu ir techniniu optimizavimu. Apibrėžiame kokie yra tiksliniai raktažodžiai, tačiau orientuojamės į bendrą organinio srauto augimą.
Dauguma SEO agentūrų reikalauja pasirašyti sutartį. Tačiau mes esame lankstūs ir neturime jokių ilgalaikio įsipareigojimų sutarčių savo klientams. Vis dėlto visada prašome savo klientų, jog SEO paslaugos būtų atliekamos bent 4-6 mėnesius, norint turėti stiprų rezultatą.
Visiškai ne! Čia Mes esame pilno aptarnavimo skaitmeninės rinkodaros agentūra. Tai reiškia, kad mes ne tik darome SEO, bet ir valdome “AdWords” (“Google Ads”) kampanijas, vykdome socialinės rinkodaros kampanijas, taip pat prekės ženklų kūrimą, grafinį ir WEB dizainą.
Nors raktiniai žodžiai yra pagrindinis komponentas ir vaidina svarbų vaidmenį SEO paslaugose, galutinis tikslas yra organinis augimas, vietos matomumas, vartotojo sąveika ir pardavimai. Dėl šios priežasties mes nesutelkiame dėmesio į ” tam tikrą skaičių raktažodžių”.
Dirbame su bendru domeno stiprinimu ir techniniu optimizavimu. Apibrėžiame kokie yra tiksliniai raktažodžiai, tačiau orientuojamės į bendrą organinio srauto augimą.
Yra keletas veiksnių, į kuriuos reikia atsižvelgti nustatant SEO biudžetą.
Pirmasis veiksnys yra suprasti, kiek pastangų reikia įdėti norint pasiekti reikiamą rezultatą. Kur esate dabar, kur norite būti, ir greitis, kuriuo jūsų konkurentai juda. Antrasis veiksnys yra tai, ką galite sau leisti investuoti į SEO. Ir trečiasis veiksnys yra jūsų laukiama investicijų grąža, kai šie rezultatai ateis, palyginti su tuo, ką galėtumėte gauti su kitais kanalais.
Bendrai, standartinės SEO paslaugos kaina yra nuo 500 eurų per mėnesį. Vidutinio konkurencingumo rinkos kaina yra nuo 1000 eurų. Didelės konkurencijos rinkoms arba tarptautinei plėtrai reikalingas bent 3000 eurų biudžetas.
SEO yra pastangų reikalaujantis marketingo kanalas. Visuomet yra reikalingas bendradarbiavimas. Agentūrai sunku atlikti geras praktikos SEO be reguliaraus kliento indėlio.
Organizacijos ir klientai, kurie yra sėkmingiausi su SEO yra tie, kurie:
Jei, kaip potencialus klientas, jums nerimauti dėl savo gebėjimo keisti savo svetainę ar turinį, ir jūs turite ribotą laiką arba biudžetą bendradarbiauti su agentūra, SEO paslaugos tikriausiai nėra jums tinkamiausia sritis. Vietoj to yra ir kitų kanalų, kurie taip pat yra veiksmingi ir kuriems nereikia tų pačių įsipareigojimų, pvz., “Google Ads”.
SEO srityje egzistuoja posakis, jog turinys yra karalius. Jūsų svetainėje privalo turėti puikaus turinio. Naujo turinio rašymas reiškia ne tik kelių žodžių keitimą puslapyje. Jis turi būti įdomus, apimantis visus pagrindinius ir papildomus raktažodžius bei skatinantis veikti.
“Google” palankiai vertina SEO agentūras, kurios laikosi žiniatinklio valdytojo gairių. “Google” taip pat teikia oficialias gaires apie darbą su SEO agentūromis.
Agentūroms, kurios pažeidžia žiniatinklio valdytojo gaires, išnaudodamos algoritmines spragas, yra priešingai. Į šių nesąžiningų agentūrų taktiką nuolat taikosi “Google” paieškos kokybės komanda, kuri išlaiko paieškos rezultatų vientisumą.
Page Rank yra vienas iš svarbių signalų, kad “Google” mano, kad reitingą tinklalapius paieškos rezultatuose. Be to, jūsų tinklalapio architektūra vaidina svarbų vaidmenį sprendžiant jo veikimą paieškos sistemoje. Jei jūsų puslapyje trūksta reikiamų reikalavimų arba jis yra prastos kokybės, paieškos sistema nenuskaito jūsų puslapio, todėl matomumas yra prastas arba jo visai nėra.
Pagrindinis skirtumas tarp SE0 ir PPC (Pay Per Click) yra tai, kad SEO srautas yra organinis, o PPC mokamas. Tiek SE), tiek PPC yra didesnės skaitmeninės rinkodaros strategijos, žinomos kaip Search Engine Marketing (SEM), dalis. Apskritai, “Google Ads” tikriausiai jums tinka, jei Jūs niekada anksčiau neatlikote paieškos rinkodaros ir norite greito rezultato.
– Ar galite parodyti savo ankstesnio darbo pavyzdžius ir pasidalinti sėkmės istorijomis?
– Ar siūlote kokių nors internetinės rinkodaros paslaugų ar patarimų, kurie papildytų organinę paiešką?
– Kokių rezultatų tikitės pamatyti ir per kokį laikotarpį? Kaip vertinate savo sėkmę?
– Kokia patirtis specifinėse industrijose?
– Kokia patirtis kuriant tarptautines svetaines?
– Kokie yra svarbiausi SEO metodai?
– SEO paslaugos – kiek laiko užsiimate šiuo verslu?
– Kaip galiu tikėtis bendradarbiaujant? Ar pasidalinsite su manimi visais mano svetainės pakeitimais ir pateiksite išsamią informaciją apie savo rekomendacijas ir jų motyvus?
Susisiekite dėl konsultacijos ir skaitmeninės plėtros įvertinimo.