LinkedIn socialinis tinklas turi daugiau nei pusę milijardo naudotojų. Tai profesinis socialinis tinklas, kuriame naudotojai dalijasi patirtimi, įgūdžiais, pomėgiais ir naujienomis apie savo sritį. Iš kitų panašų skaičių turinčių socialinių tinklų, LinkedIn išsiskiria kaip erdvė, kurioje galima tikslingai ir veiksmingai pasiekti profesionalus bei verslo atstovus visame pasaulyje.
LinkedIn reklama leidžia užtikrinti ypač tikslų demografinių ir profesinių auditorijų pasirinkimą. LinkedIn reklamos auditorijos galima pasirinkti pagal pareigų pavadinimą, pramonės šaką, lytį, amžių, išsilavinimą, vietovę ir daugelį kitų parametrų. Aktyvi profesionalių naudotojų bazė leidžia pasiekti sprendimų priėmėjus. LinkedIn tinklas yra viena veiksmingiausių B2B skaitmeninės rinkodaros formų.
Mūsų tikslas bendradarbiaujant generuoti daugiau potencialių klientų Jūsų įmonei. Nuolat sekame algoritmų pokyčius ir LinkedIn naujienas, todėl galime užtikrinti, kad Jūsų verslas iš LinkedIn reklamos gautų didelę investicijų grąžą. Jei atstovaujate B2B įmonei, teikiančiai B2B paslaugas ar produktus, Linkedin skelbimai puikiai tinka Jūsų verslui.
LinkedIn socialinis tinklas turi daugiau nei pusę milijardo naudotojų. Tai profesinis socialinis tinklas, kuriame naudotojai dalijasi patirtimi, įgūdžiais, pomėgiais ir naujienomis apie savo sritį. Iš kitų panašų skaičių turinčių socialinių tinklų, LinkedIn išsiskiria kaip erdvė, kurioje galima tikslingai ir veiksmingai pasiekti profesionalus bei verslo atstovus visame pasaulyje.
LinkedIn reklama leidžia užtikrinti ypač tikslų demografinių ir profesinių auditorijų pasirinkimą. LinkedIn reklamos auditorijos galima pasirinkti pagal pareigų pavadinimą, pramonės šaką, lytį, amžių, išsilavinimą, vietovę ir daugelį kitų parametrų. Aktyvi profesionalių naudotojų bazė leidžia pasiekti sprendimų priėmėjus. LinkedIn tinklas yra viena veiksmingiausių B2B skaitmeninės rinkodaros formų.
Mūsų tikslas bendradarbiaujant generuoti daugiau potencialių klientų Jūsų įmonei. Nuolat sekame algoritmų pokyčius ir LinkedIn naujienas, todėl galime užtikrinti, kad Jūsų verslas iš LinkedIn reklamos gautų didelę investicijų grąžą. Jei atstovaujate B2B įmonei, teikiančiai B2B paslaugas ar produktus, Linkedin skelbimai puikiai tinka Jūsų verslui.
LinkedIn socialinis tinklas turi daugiau nei pusę milijardo naudotojų. Tai profesinis socialinis tinklas, kuriame naudotojai dalijasi patirtimi, įgūdžiais, pomėgiais ir naujienomis apie savo sritį. Iš kitų panašų skaičių turinčių socialinių tinklų, LinkedIn išsiskiria kaip erdvė, kurioje galima tikslingai ir veiksmingai pasiekti profesionalus bei verslo atstovus visame pasaulyje.
LinkedIn reklama leidžia užtikrinti ypač tikslų demografinių ir profesinių auditorijų pasirinkimą. LinkedIn reklamos auditorijos galima pasirinkti pagal pareigų pavadinimą, pramonės šaką, lytį, amžių, išsilavinimą, vietovę ir daugelį kitų parametrų. Aktyvi profesionalių naudotojų bazė leidžia pasiekti sprendimų priėmėjus. LinkedIn tinklas yra viena veiksmingiausių B2B skaitmeninės rinkodaros formų.
Mūsų tikslas bendradarbiaujant generuoti daugiau potencialių klientų Jūsų įmonei. Nuolat sekame algoritmų pokyčius ir LinkedIn naujienas, todėl galime užtikrinti, kad Jūsų verslas iš LinkedIn reklamos gautų didelę investicijų grąžą. Jei atstovaujate B2B įmonei, teikiančiai B2B paslaugas ar produktus, Linkedin skelbimai puikiai tinka Jūsų verslui.
Vienas iš pagrindinių LinkedIn ypatumų yra tai, kad jis yra labai tikslingas. Auditorijas LinkedIn galima pasirinkti pagal šiuos parametrus:
LinkedIn taip pat suteikia galimybę naudoti „InMail“ reklamas, kurios leidžia siųsti tiesioginius pranešimus pasirinktiems naudotojams bei kurti dinamiškas reklamas, kurios automatiškai personalizuojamos pagal kiekvieno vartotojo profilį.
Vienas iš pagrindinių LinkedIn ypatumų yra tai, kad jis yra labai tikslingas. Auditorijas LinkedIn galima pasirinkti pagal šiuos parametrus:
LinkedIn taip pat suteikia galimybę naudoti „InMail“ reklamas, kurios leidžia siųsti tiesioginius pranešimus pasirinktiems naudotojams bei kurti dinamiškas reklamas, kurios automatiškai personalizuojamos pagal kiekvieno vartotojo profilį.
Vienas iš pagrindinių LinkedIn ypatumų yra tai, kad jis yra labai tikslingas. Auditorijas LinkedIn galima pasirinkti pagal šiuos parametrus:
LinkedIn taip pat suteikia galimybę naudoti „InMail“ reklamas, kurios leidžia siųsti tiesioginius pranešimus pasirinktiems naudotojams bei kurti dinamiškas reklamas, kurios automatiškai personalizuojamos pagal kiekvieno vartotojo profilį.
LinkedIn reklamos strategija
Nesvarbu, kokia LinkedIn reklama Jums reikalinga, pirmas dalykas, kurį visuomet svarbu apibrėžti, yra strategija. Kaip ketinate pasiekti tikslinius klientus ir kodėl Jūsų įmonė yra geriausias pasirinkimas? Kokius dalykus Jūsų įmonė daro geriausiai? Kokių klientų Jums reikia ir kas yra sprendimų priėmėjai numatytoje srityje? Tinkamai parinkta LinkedIn reklamos strategija bei nustatyti pagrindiniai reklamos rodikliai (KPI) leidžia sukurti reklaminę kampaniją, kuri yra orientuota į klientų poreikius ir klientų iššūkius, su kuriais jie susiduria.
LinkedIn reklamos kūrimas
Svarbu užtikrinti, jog LinkedIn skelbimai būtų išsiskiriantys ir orientuoti į konversijas. Skelbimų turinio kūrimas susideda iš dizaino rašytinio turinio. Reklamų turinys turėtų būti aiškus ir vertingas tikslinei auditorijai. Tai reiškia, kad skelbimai turi atspindėti vartotojų problemas ir pasiūlyti veiksmingus sprendimus. Kuriant LinkedIn reklamą svarbu apsvarstyti ar skelbimai sulauks susidomejimo tikslinėse auditorijose ir ar jie atspindi potencialų problemų sprendimą. Taip pat svarbu išbandyti skelbimų efektyvumą naudojant A/B testus, kurie leidžia nustatyti efektyviausius skelbimų variantus ir optimizuoti kampaniją siekiant geriausių rezultatų.
LinkedIn skelbimų valdymas ir optimizavimas
Optimizavimas ir valdymas yra svarbi LinkedIn reklamos paslaugų dalis. Optimizavimo ir valdymo veiksmų turi būti pagrįsti analize ir surinktais duomenimis. Mūsų komanda atidžiai stebi LinkedIn skelbimų našumą ir visą veikimo laiką atlieka koregavimus, kad pasiektų rezultatus, kurie padėtų įgyvendinti numatytus tikslus. Pasibaigus kiekvienai kampanijai, analizuojame rezultatus ir įžvalgas bei panaudojame jas kampanijoms optimizuoti ir kurti pakartotinės rinkodaros auditorijas.
LinkedIn reklamos kampanijų rezultatų matavimas
Rinkodaros kampanijos rezultatų matavimas yra labai svarbus norint suprasti sėkmę ir tai, kur reikia atlikti pakeitimus, kad būtų optimizuotas veikimas siekiant ilgalaikių rezultatų. LinkedIn reklamos kampanijų atveju analizuojame duomenis iš LinkedIn Campaign Manager Insights ir Google Analytics. Analizuodami LinkedIn duomenis, atsižvelgiame į pagrindinius veiklos rodiklius – parodymus, paspaudimus, paspaudimų dažnį, vieno paspaudimo kainą, formatų ataskaitas, InMail atidarymus ir kita. Google Analytics atlieka svarbų vaidmenį ataskaitose. Analizuodami duomenis po to, kai naudotojai palieka LinkedIn platformą ir apsilanko Jūsų svetainėje. Ataskaitose vertinama investicijų grąža (ROI), taip pat vertiname srauto ir konversijų duomenis, pavyzdžiui, Jūsų puslapyje praleistą laiką ir atliktas konversijas.
Dėl tikslinio segmentavimo LinkedIn reklama pasižymi aukštesniais CPC rodikliais. Kaip ir Google skelbimuose, LinkedIn skelbimai veikia pagal pasiūlymų ir aukciono sistemą. Jei esate pasirengę mokėti daugiau, yra didesnė tikimybė, kad skelbimas bus rodomas dažniau. Kuo siauresnė jūsų tikslinė auditorija, tuo konkurencingesnis tampa siūlymas. Jei biudžetas per mažas, gali būti, kad galiausiai praleisite daugumą galimybių parduoti. Taip pat svarbus atitikimas naudotojams. Jei skelbimas nėra aktualus LinkedIn naudotojams, jis nebebus rodomas. Pati platforma naudodama mašininio mokymosi technologijas užtikrina, kad kiekvienas naudotojas matytų tikslingiausius skelbimus.
Kalbant apie konkrečius skaičius, rekomenduojama skirti ne mažesnį kaip 1000-2000 EUR mėnesinį biudžetą. Tai leis tiksliai pasiekti auditoriją ir tuo pačiu metu leis turėti optimalų dienos biudžetą. LinkedIn reklamos CPC (vieno paspaudimo kaina) statistiškai svyruos nuo mažiausiai 1 EUR iki 5-8 EUR už paspaudimą.
LinkedIn reklamos taip pat leidžia naudoti įvairius kainodaros modelius, įskaitant CPM (mokestis už tūkstantį parodymų) ir CPC (mokestis už paspaudimą). Pasirinkdami tinkamą modelį, galite optimizuoti savo biudžetą pagal kampanijos tikslus. Tai nėra pigus srautas, tačiau jeigu LinkedIn skelbima yra labai tikslingas ir biudžetas leidžia, tai gali padidinti galimybes gauti tikslinį klientą. LinkedIn reklamos paslaugos tinka ne kiekvienai įmonei. Tačiau jei valdote su technologijomis susijusią įmonę, SaaS arba bet kokią kitą įmonę, kuri orientuojasi į B2B klientus, LinkedIn reklama gali atnešti didelę investicijų grąžą.
B2B klientų pramonės šakos
Skirtingi LinkedIn skelbimų tipai ir formatai tinka skirtingiems verslo modeliams ir rinkodaros tikslams. Šiuo metu LinkedIn reklama gali būti šešių skirtingų rūšių:
Teksto ir vaizdo skelbimai
Šie skelbimai rodomi praktiškai visur, išskyrus LinkedIn naujienų srautą. Jų veikimo principas panašus į Google Ads. Vienintelis skirtumas tas, kad LinkedIn turite galimybę pridėti paveikslėlį.
Rėmėjų turinio skelbimai
Skirtingai nuo teksto ir vaizdo skelbimų, LinkedIn remiamų skelbimų turinys yra skirtas rodyti LinkedIn naujienų sraute, siekiant, kad potencialūs klientai būtų nukreipti į svetainę. Taip pat ši LinkedIn reklama tinka ir tiesiog paskatinti didesnį įsitraukimą ar LinkedIn įmonės puslapio sekėjų skaičių. Remiantis „LinkedIn“ duomenimis, rėmėjų turinio skelbimai turi 2 kartus didesnį įsitraukimo rodiklį nei standartiniai reklaminiai skelbimai.
Skelbimai el. paštu
InMail skelbimai LinkedIn tinkle leidžia Jūsų įmonei patekti į potencialių klientų privačias žinutes su personalizuotu turiniu, skirtu paskatinti juos įsitraukti arba konvertuoti. Šie LinkedIn skelbimai sukurti taip, kad atrodytų kaip asmeniškai parašyti el. laiškai, sukurti su mintimi, kad pagrindinis vartotojas bus paskatintas skaityti. Tyrimai rodo, kad InMail skelbimai turi atidarymo rodiklį iki 57%, kas yra žymiai daugiau nei įprastų el. laiškų.
Dinaminiai skelbimai
Dinaminiai skelbimai veikia panašiai kaip ir InMail skelbimai. Skelbimas rodomi dešinėje naujienų srauto pusėje ir yra interaktyvus, todėl dažniausiai turi geresnius įsitraukimo rodiklius. Jei jūsų reklamos tikslas – paskatinti potencialius vartotojus sekti jūsų puslapį arba pereiti į jūsų svetainę – šis skelbimo formatas yra kaip tik jums.
Užklausų generavimo formos
LinkedIn Lead Gen formos yra naudingos, nes jos dažnai atrodo labai panašiai kaip remiamo turinio skelbimai, o ne nuobodi ir daug laiko reikalaujanti forma, kurią reikia užpildyti. Lead gen formos puikiai tinka naudotojų duomenims rinkti, nes jose susidomėjimo atveju informacija yra automatiškai užpildoma naudotojo duomenimis. Viskas ką potencialiam klientui reikės padaryti naudojant LinkedIn užklausos formą, yra spustelėti jūsų CTA (raginimą atlikti veiksmą) ir duomenys bus užpildyti už jį.
Skatinimo sekti LinkedIn skelbimai
Visiškai naujoms LinkedIn įmonėms tai gali būti puikus metodas organiškam sekėjų pritraukimui. Tai tikslinė reklamos rūšis, turinti vieną paprastą tikslą – patraukti potencialių klientų dėmesį ir įtikinti, kad Jūsų įmonę verta sekti.
LinkedIn automatizavimas yra galingas įrankis, padedantis užmegzti daugiau ryšių ir padidinti įmonės organinį pasiekiamumą. Tinkamai parengta ir įgyvendinta LinkedIn automatizavimo strategija kai kuriais atvejais gali užtikrinti net geresnius rezultatus nei LinkedIn reklama. Naudojant tokias automatizavimo priemones kaip LinkedIn Helper arba Doux Source bei LinkedIn Premium paskyras, per dieną iš vienos paskyros galima išsiųsti iki 200 žinučių ir iki 150 kvietimų. Kitos priemonės, pavyzdžiui, FindThatLead arba MailShake naudojamos skirtas šaltiems el. laiškams siųsti ir potencialiems klientams segmentuoti.
Turime patirties padėdami klientams padidinti jų LinkedIn efektyvumą naudojant automatizavimo sprendimus. Jeigu norite pasiekti vietinius arba tarptautinius klientus LinkedIn tinkle organiškai, mielai aptarsime, kaip galime padėti Jums maksimaliai išnaudoti LinkedIn tinklo galimybes.
Kitos mūsų teikiamos paslaugos – SEO optimizacija ir Facebook reklamos paslaugos.
LinkedIn reklamos strategija
Nesvarbu, kokia LinkedIn reklama Jums reikalinga, pirmas dalykas, kurį visuomet svarbu apibrėžti, yra strategija. Kaip ketinate pasiekti tikslinius klientus ir kodėl Jūsų įmonė yra geriausias pasirinkimas? Kokius dalykus Jūsų įmonė daro geriausiai? Kokių klientų Jums reikia ir kas yra sprendimų priėmėjai numatytoje srityje? Tinkamai parinkta LinkedIn reklamos strategija bei nustatyti pagrindiniai reklamos rodikliai (KPI) leidžia sukurti reklaminę kampaniją, kuri yra orientuota į klientų poreikius ir klientų iššūkius, su kuriais jie susiduria.
LinkedIn reklamos kūrimas
Svarbu užtikrinti, jog LinkedIn skelbimai būtų išsiskiriantys ir orientuoti į konversijas. Skelbimų turinio kūrimas susideda iš dizaino rašytinio turinio. Reklamų turinys turėtų būti aiškus ir vertingas tikslinei auditorijai. Tai reiškia, kad skelbimai turi atspindėti vartotojų problemas ir pasiūlyti veiksmingus sprendimus. Kuriant LinkedIn reklamą svarbu apsvarstyti ar skelbimai sulauks susidomejimo tikslinėse auditorijose ir ar jie atspindi potencialų problemų sprendimą. Taip pat svarbu išbandyti skelbimų efektyvumą naudojant A/B testus, kurie leidžia nustatyti efektyviausius skelbimų variantus ir optimizuoti kampaniją siekiant geriausių rezultatų.
LinkedIn skelbimų valdymas ir optimizavimas
Optimizavimas ir valdymas yra svarbi LinkedIn reklamos paslaugų dalis. Optimizavimo ir valdymo veiksmų turi būti pagrįsti analize ir surinktais duomenimis. Mūsų komanda atidžiai stebi LinkedIn skelbimų našumą ir visą veikimo laiką atlieka koregavimus, kad pasiektų rezultatus, kurie padėtų įgyvendinti numatytus tikslus. Pasibaigus kiekvienai kampanijai, analizuojame rezultatus ir įžvalgas bei panaudojame jas kampanijoms optimizuoti ir kurti pakartotinės rinkodaros auditorijas.
LinkedIn reklamos kampanijų rezultatų matavimas
Rinkodaros kampanijos rezultatų matavimas yra labai svarbus norint suprasti sėkmę ir tai, kur reikia atlikti pakeitimus, kad būtų optimizuotas veikimas siekiant ilgalaikių rezultatų. LinkedIn reklamos kampanijų atveju analizuojame duomenis iš LinkedIn Campaign Manager Insights ir Google Analytics. Analizuodami LinkedIn duomenis, atsižvelgiame į pagrindinius veiklos rodiklius – parodymus, paspaudimus, paspaudimų dažnį, vieno paspaudimo kainą, formatų ataskaitas, InMail atidarymus ir kita. Google Analytics atlieka svarbų vaidmenį ataskaitose. Analizuodami duomenis po to, kai naudotojai palieka LinkedIn platformą ir apsilanko Jūsų svetainėje. Ataskaitose vertinama investicijų grąža (ROI), taip pat vertiname srauto ir konversijų duomenis, pavyzdžiui, Jūsų puslapyje praleistą laiką ir atliktas konversijas.
Dėl tikslinio segmentavimo LinkedIn reklama pasižymi aukštesniais CPC rodikliais. Kaip ir Google skelbimuose, LinkedIn skelbimai veikia pagal pasiūlymų ir aukciono sistemą. Jei esate pasirengę mokėti daugiau, yra didesnė tikimybė, kad skelbimas bus rodomas dažniau. Kuo siauresnė jūsų tikslinė auditorija, tuo konkurencingesnis tampa siūlymas. Jei biudžetas per mažas, gali būti, kad galiausiai praleisite daugumą galimybių parduoti. Taip pat svarbus atitikimas naudotojams. Jei skelbimas nėra aktualus LinkedIn naudotojams, jis nebebus rodomas. Pati platforma naudodama mašininio mokymosi technologijas užtikrina, kad kiekvienas naudotojas matytų tikslingiausius skelbimus.
Kalbant apie konkrečius skaičius, rekomenduojama skirti ne mažesnį kaip 1000-2000 EUR mėnesinį biudžetą. Tai leis tiksliai pasiekti auditoriją ir tuo pačiu metu leis turėti optimalų dienos biudžetą. LinkedIn reklamos CPC (vieno paspaudimo kaina) statistiškai svyruos nuo mažiausiai 1 EUR iki 5-8 EUR už paspaudimą.
LinkedIn reklamos taip pat leidžia naudoti įvairius kainodaros modelius, įskaitant CPM (mokestis už tūkstantį parodymų) ir CPC (mokestis už paspaudimą). Pasirinkdami tinkamą modelį, galite optimizuoti savo biudžetą pagal kampanijos tikslus. Tai nėra pigus srautas, tačiau jeigu LinkedIn skelbima yra labai tikslingas ir biudžetas leidžia, tai gali padidinti galimybes gauti tikslinį klientą. LinkedIn reklamos paslaugos tinka ne kiekvienai įmonei. Tačiau jei valdote su technologijomis susijusią įmonę, SaaS arba bet kokią kitą įmonę, kuri orientuojasi į B2B klientus, LinkedIn reklama gali atnešti didelę investicijų grąžą.
B2B klientų pramonės šakos
Skirtingi LinkedIn skelbimų tipai ir formatai tinka skirtingiems verslo modeliams ir rinkodaros tikslams. Šiuo metu LinkedIn reklama gali būti šešių skirtingų rūšių:
Teksto ir vaizdo skelbimai
Šie skelbimai rodomi praktiškai visur, išskyrus LinkedIn naujienų srautą. Jų veikimo principas panašus į Google Ads. Vienintelis skirtumas tas, kad LinkedIn turite galimybę pridėti paveikslėlį. Remiantis „LinkedIn“ duomenimis, rėmėjų turinio skelbimai turi 2 kartus didesnį įsitraukimo rodiklį nei standartiniai reklaminiai skelbimai.
Rėmėjų turinio skelbimai
Skirtingai nuo teksto ir vaizdo skelbimų, LinkedIn remiamų skelbimų turinys yra skirtas rodyti LinkedIn naujienų sraute, siekiant, kad potencialūs klientai būtų nukreipti į svetainę. Taip pat ši LinkedIn reklama tinka ir tiesiog paskatinti didesnį įsitraukimą ar LinkedIn įmonės puslapio sekėjų skaičių.
Skelbimai el. paštu
InMail skelbimai LinkedIn tinkle leidžia Jūsų įmonei patekti į potencialių klientų privačias žinutes su personalizuotu turiniu, skirtu paskatinti juos įsitraukti arba konvertuoti. Šie LinkedIn skelbimai sukurti taip, kad atrodytų kaip asmeniškai parašyti el. laiškai, sukurti su mintimi, kad pagrindinis vartotojas bus paskatintas skaityti. Tyrimai rodo, kad InMail skelbimai turi atidarymo rodiklį iki 57%, kas yra žymiai daugiau nei įprastų el. laiškų
Dinaminiai skelbimai
Dinaminiai skelbimai veikia panašiai kaip ir InMail skelbimai. Skelbimas rodomi dešinėje naujienų srauto pusėje ir yra interaktyvus, todėl dažniausiai turi geresnius įsitraukimo rodiklius. Jei jūsų reklamos tikslas – paskatinti potencialius vartotojus sekti jūsų puslapį arba pereiti į jūsų svetainę – šis skelbimo formatas yra kaip tik jums.
Užklausų generavimo formos
LinkedIn Lead Gen formos yra naudingos, nes jos dažnai atrodo labai panašiai kaip remiamo turinio skelbimai, o ne nuobodi ir daug laiko reikalaujanti forma, kurią reikia užpildyti. Lead gen formos puikiai tinka naudotojų duomenims rinkti, nes jose susidomėjimo atveju informacija yra automatiškai užpildoma naudotojo duomenimis. Viskas ką potencialiam klientui reikės padaryti naudojant LinkedIn užklausos formą, yra spustelėti jūsų CTA (raginimą atlikti veiksmą) ir duomenys bus užpildyti už jį.
Skatinimo sekti LinkedIn skelbimai
Visiškai naujoms LinkedIn įmonėms tai gali būti puikus metodas organiškam sekėjų pritraukimui. Tai tikslinė reklamos rūšis, turinti vieną paprastą tikslą – patraukti potencialių klientų dėmesį ir įtikinti, kad Jūsų įmonę verta sekti.
LinkedIn automatizavimas yra galingas įrankis, padedantis užmegzti daugiau ryšių ir padidinti įmonės organinį pasiekiamumą. Tinkamai parengta ir įgyvendinta LinkedIn automatizavimo strategija kai kuriais atvejais gali užtikrinti net geresnius rezultatus nei LinkedIn reklama. Naudojant tokias automatizavimo priemones kaip LinkedIn Helper arba Doux Source bei LinkedIn Premium paskyras, per dieną iš vienos paskyros galima išsiųsti iki 200 žinučių ir iki 150 kvietimų. Kitos priemonės, pavyzdžiui, FindThatLead arba MailShake naudojamos skirtas šaltiems el. laiškams siųsti ir potencialiems klientams segmentuoti.
Turime patirties padėdami klientams padidinti jų LinkedIn efektyvumą naudojant automatizavimo sprendimus. Jeigu norite pasiekti vietinius arba tarptautinius klientus LinkedIn tinkle organiškai, mielai aptarsime, kaip galime padėti Jums maksimaliai išnaudoti LinkedIn tinklo galimybes.
Kitos mūsų teikiamos paslaugos – SEO optimizacija ir Facebook reklamos paslaugos.
LinkedIn reklamos strategija
Nesvarbu, kokia LinkedIn reklama Jums reikalinga, pirmas dalykas, kurį visuomet svarbu apibrėžti, yra strategija. Kaip ketinate pasiekti tikslinius klientus ir kodėl Jūsų įmonė yra geriausias pasirinkimas? Kokius dalykus Jūsų įmonė daro geriausiai? Kokių klientų Jums reikia ir kas yra sprendimų priėmėjai numatytoje srityje? Tinkamai parinkta LinkedIn reklamos strategija bei nustatyti pagrindiniai reklamos rodikliai (KPI) leidžia sukurti reklaminę kampaniją, kuri yra orientuota į klientų poreikius ir klientų iššūkius, su kuriais jie susiduria.
LinkedIn reklamos kūrimas
Svarbu užtikrinti, jog LinkedIn skelbimai būtų išsiskiriantys ir orientuoti į konversijas. Skelbimų turinio kūrimas susideda iš dizaino rašytinio turinio. Reklamų turinys turėtų būti aiškus ir vertingas tikslinei auditorijai. Tai reiškia, kad skelbimai turi atspindėti vartotojų problemas ir pasiūlyti veiksmingus sprendimus. Kuriant LinkedIn reklamą svarbu apsvarstyti ar skelbimai sulauks susidomejimo tikslinėse auditorijose ir ar jie atspindi potencialų problemų sprendimą. Taip pat svarbu išbandyti skelbimų efektyvumą naudojant A/B testus, kurie leidžia nustatyti efektyviausius skelbimų variantus ir optimizuoti kampaniją siekiant geriausių rezultatų.
LinkedIn skelbimų valdymas ir optimizavimas
Optimizavimas ir valdymas yra svarbi LinkedIn reklamos paslaugų dalis. Optimizavimo ir valdymo veiksmų turi būti pagrįsti analize ir surinktais duomenimis. Mūsų komanda atidžiai stebi LinkedIn skelbimų našumą ir visą veikimo laiką atlieka koregavimus, kad pasiektų rezultatus, kurie padėtų įgyvendinti numatytus tikslus. Pasibaigus kiekvienai kampanijai, analizuojame rezultatus ir įžvalgas bei panaudojame jas kampanijoms optimizuoti ir kurti pakartotinės rinkodaros auditorijas.
LinkedIn reklamos kampanijų rezultatų matavimas
Rinkodaros kampanijos rezultatų matavimas yra labai svarbus norint suprasti sėkmę ir tai, kur reikia atlikti pakeitimus, kad būtų optimizuotas veikimas siekiant ilgalaikių rezultatų. LinkedIn reklamos kampanijų atveju analizuojame duomenis iš LinkedIn Campaign Manager Insights ir Google Analytics. Analizuodami LinkedIn duomenis, atsižvelgiame į pagrindinius veiklos rodiklius – parodymus, paspaudimus, paspaudimų dažnį, vieno paspaudimo kainą, formatų ataskaitas, InMail atidarymus ir kita. Google Analytics atlieka svarbų vaidmenį ataskaitose. Analizuodami duomenis po to, kai naudotojai palieka LinkedIn platformą ir apsilanko Jūsų svetainėje. Ataskaitose vertinama investicijų grąža (ROI), taip pat vertiname srauto ir konversijų duomenis, pavyzdžiui, Jūsų puslapyje praleistą laiką ir atliktas konversijas.
Dėl tikslinio segmentavimo LinkedIn reklama pasižymi aukštesniais CPC rodikliais. Kaip ir Google skelbimuose, LinkedIn skelbimai veikia pagal pasiūlymų ir aukciono sistemą. Jei esate pasirengę mokėti daugiau, yra didesnė tikimybė, kad skelbimas bus rodomas dažniau. Kuo siauresnė jūsų tikslinė auditorija, tuo konkurencingesnis tampa siūlymas. Jei biudžetas per mažas, gali būti, kad galiausiai praleisite daugumą galimybių parduoti. Taip pat svarbus atitikimas naudotojams. Jei skelbimas nėra aktualus LinkedIn naudotojams, jis nebebus rodomas. Pati platforma naudodama mašininio mokymosi technologijas užtikrina, kad kiekvienas naudotojas matytų tikslingiausius skelbimus.
Kalbant apie konkrečius skaičius, rekomenduojama skirti ne mažesnį kaip 1000-2000 EUR mėnesinį biudžetą. Tai leis tiksliai pasiekti auditoriją ir tuo pačiu metu leis turėti optimalų dienos biudžetą. LinkedIn reklamos CPC (vieno paspaudimo kaina) statistiškai svyruos nuo mažiausiai 1 EUR iki 5-8 EUR už paspaudimą.
LinkedIn reklamos taip pat leidžia naudoti įvairius kainodaros modelius, įskaitant CPM (mokestis už tūkstantį parodymų) ir CPC (mokestis už paspaudimą). Pasirinkdami tinkamą modelį, galite optimizuoti savo biudžetą pagal kampanijos tikslus. Tai nėra pigus srautas, tačiau jeigu LinkedIn skelbima yra labai tikslingas ir biudžetas leidžia, tai gali padidinti galimybes gauti tikslinį klientą. LinkedIn reklamos paslaugos tinka ne kiekvienai įmonei. Tačiau jei valdote su technologijomis susijusią įmonę, SaaS arba bet kokią kitą įmonę, kuri orientuojasi į B2B klientus, LinkedIn reklama gali atnešti didelę investicijų grąžą.
B2B klientų pramonės šakos
Skirtingi LinkedIn skelbimų tipai ir formatai tinka skirtingiems verslo modeliams ir rinkodaros tikslams. Šiuo metu LinkedIn reklama gali būti šešių skirtingų rūšių:
Teksto ir vaizdo skelbimai
Šie skelbimai rodomi praktiškai visur, išskyrus LinkedIn naujienų srautą. Jų veikimo principas panašus į Google Ads. Vienintelis skirtumas tas, kad LinkedIn turite galimybę pridėti paveikslėlį.
Rėmėjų turinio skelbimai
Skirtingai nuo teksto ir vaizdo skelbimų, LinkedIn remiamų skelbimų turinys yra skirtas rodyti LinkedIn naujienų sraute, siekiant, kad potencialūs klientai būtų nukreipti į svetainę. Taip pat ši LinkedIn reklama tinka ir tiesiog paskatinti didesnį įsitraukimą ar LinkedIn įmonės puslapio sekėjų skaičių. Remiantis „LinkedIn“ duomenimis, rėmėjų turinio skelbimai turi 2 kartus didesnį įsitraukimo rodiklį nei standartiniai reklaminiai skelbimai.
Skelbimai el. paštu
InMail skelbimai LinkedIn tinkle leidžia Jūsų įmonei patekti į potencialių klientų privačias žinutes su personalizuotu turiniu, skirtu paskatinti juos įsitraukti arba konvertuoti. Šie LinkedIn skelbimai sukurti taip, kad atrodytų kaip asmeniškai parašyti el. laiškai, sukurti su mintimi, kad pagrindinis vartotojas bus paskatintas skaityti. Tyrimai rodo, kad InMail skelbimai turi atidarymo rodiklį iki 57%, kas yra žymiai daugiau nei įprastų el. laiškų.
Dinaminiai skelbimai
Dinaminiai skelbimai veikia panašiai kaip ir InMail skelbimai. Skelbimas rodomi dešinėje naujienų srauto pusėje ir yra interaktyvus, todėl dažniausiai turi geresnius įsitraukimo rodiklius. Jei jūsų reklamos tikslas – paskatinti potencialius vartotojus sekti jūsų puslapį arba pereiti į jūsų svetainę – šis skelbimo formatas yra kaip tik jums.
Užklausų generavimo formos
LinkedIn Lead Gen formos yra naudingos, nes jos dažnai atrodo labai panašiai kaip remiamo turinio skelbimai, o ne nuobodi ir daug laiko reikalaujanti forma, kurią reikia užpildyti. Lead gen formos puikiai tinka naudotojų duomenims rinkti, nes jose susidomėjimo atveju informacija yra automatiškai užpildoma naudotojo duomenimis. Viskas ką potencialiam klientui reikės padaryti naudojant LinkedIn užklausos formą, yra spustelėti jūsų CTA (raginimą atlikti veiksmą) ir duomenys bus užpildyti už jį.
Skatinimo sekti LinkedIn skelbimai
Visiškai naujoms LinkedIn įmonėms tai gali būti puikus metodas organiškam sekėjų pritraukimui. Tai tikslinė reklamos rūšis, turinti vieną paprastą tikslą – patraukti potencialių klientų dėmesį ir įtikinti, kad Jūsų įmonę verta sekti.
LinkedIn automatizavimas yra galingas įrankis, padedantis užmegzti daugiau ryšių ir padidinti įmonės organinį pasiekiamumą. Tinkamai parengta ir įgyvendinta LinkedIn automatizavimo strategija kai kuriais atvejais gali užtikrinti net geresnius rezultatus nei LinkedIn reklama. Naudojant tokias automatizavimo priemones kaip LinkedIn Helper arba Doux Source bei LinkedIn Premium paskyras, per dieną iš vienos paskyros galima išsiųsti iki 200 žinučių ir iki 150 kvietimų. Kitos priemonės, pavyzdžiui, FindThatLead arba MailShake naudojamos skirtas šaltiems el. laiškams siųsti ir potencialiems klientams segmentuoti.
Turime patirties padėdami klientams padidinti jų LinkedIn efektyvumą naudojant automatizavimo sprendimus. Jeigu norite pasiekti vietinius arba tarptautinius klientus LinkedIn tinkle organiškai, mielai aptarsime, kaip galime padėti Jums maksimaliai išnaudoti LinkedIn tinklo galimybes.
Kitos mūsų teikiamos paslaugos – SEO optimizacija ir Facebook reklamos paslaugos.
Susisiekite dėl konsultacijos ir skaitmeninės plėtros įvertinimo.