Kas sekundę Google paieška pasinaudoja daugiau nei 2,5 milijono vartotojų ir dauguma jų paieškos rezultatų puslapiuose mato Google reklamos skelbimus. Google reklama arba mokami Google Ads skelbimai gali būti itin efektyvus būdas pritraukti tikslingą vartotojų srautą į savo svetainę būtent tada, kai vartotojai ieško konkrečių produktų ar paslaugų. Google Ads reklama taip pat didina prekės ženklo žinomumą ir siūlomų prekių ar paslaugų pardavimus. Šis reklamos būdas leidžia pasiekti vartotojus pačiu svarbiausiu momentu – kai jie yra pasiruošę pirkti arba ieško informacijos apie norimą produktą ar paslaugą.
Norintiems išnaudoti „Google“ paieškos variklio skaitmeninę rinkodarą ir pelnyti vartotojų dėmesį, kurio reikia norint padidinti savo matomumą, nėra geresnio būdo nei Google Ads reklama. Google reklamos kampanijos gali būti pritaikytos pagal geografinę vietovę, kalbą, demografinius rodiklius ir interesus, kas leidžia tiksliai pasiekti norimą auditoriją.
Mes esame pasirengę Jums padėti ir pateikti veiksmingiausią skaitmeninės rinkodaros strategiją. Kasdien administruojame savo klientų paskyras ir užtikriname, kad numatytas biudžetas atneštų maksimalų konversijų skaičių.
Įsigiliname į kiekvieno verslo specifiką ir pateikiame individualias įžvalgas dėl Jūsų srityje naudojamų raktinių žodžių, jų populiarumo ir tinkamiausios Google reklamos strategijos. Taip pat vertiname ir analizuojame svetainės našumą, kad galėtume pateikti rekomendacijas dėl puslapių optimizavimo ir konversijų rodiklio didinimo.
Suvokiame ir prisiimame atsakomybę. Apsiimtus darbus visada padarome laiku ir taip kokybiškai, jog net patiems nekiltų minčių, jog kažkas gali būti ne taip. Mūsų prioritetas yra užtikrinti, kad kiekvienas reklamai investuotas euras maksimaliai atsipirktų.
Esame sertifikuota Google reklamos agentūra ir esame prisijungę prie programos „Google Partners“. Galime teikti išskirtines „Google“ reklamos sąlygos naujiems klientams, efektyviau administruoti reklamos kampanijas jau esamiems klientams bei gauti naujausią informaciją apie pokyčius. „Google“ partnerio statusas taip pat leidžia gauti tiesioginę pagalbą ir techninį palaikymą iš „Google“ darbuotojų Lietuvoje ir užsienio rinkose. Daugiau informacijos
Esame sertifikuota Google reklamos agentūra ir esame prisijungę prie programos „Google Partners“. Galime teikti išskirtines „Google“ reklamos sąlygos naujiems klientams, efektyviau administruoti reklamos kampanijas jau esamiems klientams bei gauti naujausią informaciją apie pokyčius. „Google“ partnerio statusas taip pat leidžia gauti tiesioginę pagalbą ir techninį palaikymą iš „Google“ darbuotojų Lietuvoje ir užsienio rinkose. Daugiau informacijos
Strategijos pasirinkimas ir vystymas, rinkodaros planavimas.
Rinkos tyrimai. Kampanijų tikslų konkretizavimas ir jų derinimas. Biudžeto planavimas. Konversijų įvertinimas. Kampanijų augimo stadijos. Google Ads reklama ir pelningumo didinimas.
Išplėstinė statistinė rodiklių analizė ir ataskaitos
Individualios ataskaitos, tikslinių konversijų analizė, parodymų dalies, kokybės balo ir konversijos rodiklio vertinimas, projekto duomenų segmentavimas.
Reklaminių Google kampanijų administravimas ir tobulinimas.
Reklaminių kampanijų optimizavimas. Paiešką suaktyvinusių terminų vertinimas. Nukreipimo puslapių, skelbimų ir plėtinių tobulinimas. Naujos įžvalgas pagal gautus duomenis. Nauji Google reklaminiai formatai pagal poreikį.
Jūsų svetainė – tai skaitmeninė nuosavybė generuojanti pelną. Svarbiausias aspektas vykdant bet kokios rūšies rinkodarą – remtis tiksliais duomenimis. Todėl norėdami protingai investuoti į reklamą, turite žinoti ką už tai gaunate.
Jei norite tiksliai žinoti, kokią naudą Jums atneša Google AdWords reklama, turite nustatyti labai aiškius ir išmatuojamus tikslus. Svarbu matuoti tik tikslines konversijas, tokias kaip pirkimas, kontaktinio puslapio aplankymas, skambutis, el. laiško siuntimas, kontaktinės formos užpildymas. Tik vertindami konversijos rodiklis ir skirtingų kanalų metrikas galima užtikrinti didžiausią įmanomą investicijų grąžą.
Tiksliai sukonfigūruotos Google Analytics ir Google Tag Manager paskyros leidžia išmatuoti naudingus veiksmus svetainėje bei tinkamai rinkti duomenis apie lankytojus.
Žinodami teisingus duomenis optimizuojame savo klientų kampanijas, skelbimus bei svetaines. Galime tiksliai atsakyti kurie raktiniai raktiniai žodžiai generuoja pardavimus ir užklausas. Optimizuodami paskyras naudojame konversijos rodiklio ir konversijos kainos duomenis. Segmentuojame duomenis ir rengiame individualias ataskaitas, tam, kad rastume naudingiausias variacijas, suprastume Jūsų svetainės lankytojus, atsikratytume neveikiančių skelbimų, bei sutaupytume rinkodaros biudžetą ir padidintume investicijų grąžą, kurią generuoja Google reklama.
Google Ads reklama – tai efektyvi skaitmeninės rinkodaros strategija, užtikrinanti investicijų grąžą ir leidžianti tapti pirmuoju paieškos rezultatu, kurį pamatys paiešką vykdantis potencialūs pirkėjai. Google reklamos platforma suteikia galimybę kurti internetinius skelbimus, kad būtų pasiektos auditorijos, kurios domisi konkrečiais produktais ir paslaugomis.
Google reklama veikia reklamuodama prekę ar paslaugą, mokant už paspaudimą (angl. Pay Per Click, PPC), t. y. reklamos apmokestinimas taikomas už realius klientų paspaudimus bei apsilankymus svetainėje. Šiuo metu jau egzistuoja nemažai šios reklamos priemonių ir metodų, todėl itin svarbu nustatyti, kas tinka konkrečiam verslui.
Mes žinome, kad išleisti pinigus mokamai Google Ads reklamai yra lengva, tačiau tik tinkamai pasirinkta strategija užtikrina investicijų grąžą. Suprantame, kad klientų skiriamas biudžetas yra jų uždirbti pinigai, todėl kaskart teikdami Google Ads paslaugas, elgiamės su Google Ads paskyra taip, tarsi ji priklausytų mums patiems. Nuolat kryptingai dirbame su savo klientais, kad nuspręstume, kokia mokamos reklamos strategija geriausiai atitinka jų poreikius ir tinka jų verslui. Orientuojamės į tai, kad kiekvienas verslas gautų didžiausią grąža iš Google reklamos.
Google Analytics naudojimas ir duomenų vertinimas
Ataskaitos su Google Data Studio
Savo klientams teikiame profesionalias duomenų analizės įžvalgas naudodami Google Data Studio įrankį.
„Data Studio“ yra duomenų vizualizavimo ir ataskaitų teikimo įrankis, jungiantis beveik su visais duomenų šaltiniais, įskaitant Google reklamą, skelbimų platformas, CRM įrankius, skaičiuoklės įrankius, mokėjimo procesorius, socialinės žiniasklaidos platformas, „Google“ įrankius, duomenų bazes, sandėliavimo sistemas ir daug daugiau.
Google reklama turi ne vieną pavadinimą – Google Ads, Google Adwords reklama ir Google Adwords Express. Naujausias platformos pavadinimas – Google Ads reklama, kuri klasifikuojama pagal tam tikras formas, t. y. reklama Google paieškoje (kai skelbimai rodomi tarp paieškos rezultatų), vaizdinė reklama (kai skelbimai rodomi konkrečioms auditorijoms jų lankomuose naujienų puslapiuose), pakartotinė rinkodara arba Google remarketingas (kai vaizdinė reklama rodoma apsilankiusiems jūsų svetainėje), YouTube reklama (vaizdinė reklama – vaizdo įrašas, paveikslėlis ar kt.), Gmail reklama (kai reklama rodoma tarp laiškų).
Tai tikslinė ir efektyvi reklamos rūšis.
Reklamos skelbimai matomi Google paieškos rezultatuose, pagal aktualius raktinius žodžius.
Ši Google Ads reklama viena efektyviausių:
Gali būti pasiekta išskirtinai tikslinė auditorija, suskirstyta pagal konkrečius kriterijus (amžių, lytį, vietovę, datą ir laiką, naudojamus įrenginius ir kt.) bei išsiaiškinta svarbi informacija apie klientus – tai padeda sėkmingiau vystyti savo verslą.
Vaizdinė Google reklama matoma visame internete, įvairaus pobūdžio svetainėse ar puslapiuose, programėlėse, žaidimuose ar netgi Gmail platformoje. Šios reklamos tinklas, vadinamas Google Display Network (GDN), apima daugiau nei 2 milijonus svetainių ir pasiekia daugiau nei 90% interneto vartotojų pasaulyje.
Šios reklamos veikimo principas – vaizdiniai skelbimai su tekstais ir paveikslėliais. Reklama gali būti rodoma specialiai pasirinktoms auditorijoms arba Jūsų svetainėje jau buvusiems lankytojams. GDN Google reklama leidžia naudoti įvairius reklamų formatus, įskaitant teksto skelbimus, vaizdo skelbimus, interaktyvius skelbimus ir dar daugiau, kad būtų pasiektas didžiausias poveikis.
Tokia Google Ads reklama puikiai primena potencialiems pirkėjams apie konkrečias paslaugas ar produktus.
Reklaminiai skydeliai (baneriai) gali būti naudojami vaizdinės reklamos tinkle kaip sudominti skirta rinkodaros priemonė. Banerinė Google reklama taip pat gali būti naudojama kaip pakartotinė reklama – remarketingas, lankytojams, kurie jau buvo Jūsų svetainėje. Remarketingas leidžia rodyti skelbimus vartotojams, kurie jau apsilankė jūsų svetainėje, suteikiant galimybę priminti apie produktus ar paslaugas ir skatinti juos sugrįžti.
Žmonės visame pasaulyje naudoja „Google“ žemėlapius, kad kasmet ieškotų daugiau nei 1,5 milijardo vietų, įskaitant netoliese esančias įmones, ir jose naršytų. Tai populiariausia navigacijos platforma pasaulyje. „Google Maps“ skelbimai padeda išsiskirti iš minios ir pagerina matomumą. Investavimas į šį internetinės reklamos būdą yra itin tinkamas, nes vis dar nedaug verslų žino apie šią galimybę.
Google Ads reklama žemėlapiuose yra skirta vietiniams verslams, tokiems kaip autoservisai arba restoranai. Kitas pranašumas, tai rodyti skelbimus daugumai žmonių kurie nenori tiesiog sėdėti ir apsipirkti internete. Jie mieliau apsilankys parduotuvėje asmeniškai, kad pirmiausia pamatytų, pačiupinėtų ir pajustų produktą prieš pirkdami jį internetu.
Vietiniai paieškos skelbimai yra rodomi Google žemėlapiuose mobiliuose įrenginiuose ir staliniuose kompiuteriuose. Jie skirti paskatinti naudotojus paskambinti ar aplankyti Jūsų vietoves. Google Ads reklama žemėlapiuose leidžia rinktis taikymą pagal geografinę potencialių klientų vietovę arba susieti skelbimus su savo buveine, kuriame nurodyta tokia informacija, kaip darbo valandos, adresas, klientų atsiliepimai ir nuotraukos.
Žemėlapių Google reklama naudoja standartinį mokestį už paspaudimą (MUP) šiais atvejais:
„Gmail“ – populiauriausia elektroninio pašto platforma pasaulyje. Gmail reklama – tai interaktyvūs Gmail skelbimai, rodomi gautųjų aplanko skirtukuose „Reklamos“ ir „Socialiniai tinklai“.
Gmail Google reklama rodoma kaip įprastinis elektronis laiškas pašto dėžutėje. Naudotojui spustelėjus skelbimą, atveriamas puslapis arba skelbimas el. laiško formatu. Spustelėjus vieną iš šių skelbimų, jis gali būti išskleistas visai kaip el. laiškas.
Naudojant šį rinkodaros kanalą potencialius klientus galima pasiekti asmeniškesniu formatu. Išskleistame skelbime gali būti vaizdų, vaizdo įrašų arba paveikslėlių.
Gmail Google reklama yra paremta aukciono principu, galima pasirinkti pasirinkti mokėti tik už parodymus arba už paspaudimus.
Gmail reklamos skelbimai palaiko visas taikymo galimybes pagal auditorijas, klientų atitiktį, pakartotinę rinkodarą, panašias auditorijos, potencialių klientų auditoriją, išsamius demografinius rodiklius, gyvenimo įvykius ir bendrų interesų auditorijas parinktis. Šiuo metu Gmail Google Ads reklama pasiekiama naudojant „Discovery“ tiesioginio atsako skelbimus.
Kaip ir naudojant Google Adwords reklama, galima atrinkti raktinius žodžius, parinkti antraštes ir pasirinkti taikymo galimybes.
Šie įrašai pasiekia labai plačias vartotojų auditorijas, kurios gali būti skirstomos pagal lytį, amžių, pomėgius, raktinius žodžius, įrenginio tipą ir pan.
Norite reklamuoti savo produkciją tarp vaizdo įrašų, kurie susiję su jūsų verslu? Reklama Youtube tinkle – geriausias sprendimas.
Planuojame video reklamą YouTube tinkle. Naudojame įvairius reklamos formatus – true-view, in-stream, in display, companion banners, engagement banners. Video reklamą vertiname efektyvumo vienetais (esminiais rodikliais), bei optimizuojame pagal laiką, vietą, vartotojų demografinius rodiklius, kontekstą, mokestčius, įrenginius ir parodymų dažnį.
Nors Google Ads reklama turi daug įvarių formų, ne visada yra tikslinga rinktis plačią strategiją. Mes siūlome tik tas paslaugas, kurios gali būti naudingos mūsų klientams ir nesistengiame įkalbėti užsisakyti visų įmanomų reklamos formų.
Dinaminiai pakartotinės rinkodaros skelbimai elektroninėms parduotuvėms
Dinaminės pakartotinės rinkodaros kampanijos rodomos ankstesniems Jūsų svetainės lankytojams. Tai individuali ir suasmeninta Google reklama pagal paslaugas ar produktus, kurie buvo peržiūrėti Jūsų svetainėje. Šiose kampanijose pateikiami papildomi nustatymai ir ataskaitos, skirtos pasiekti lankytojus pakartotinai. Ši kampanijos strategija suteikia galimybę parodykite tikslinę informaciją labiausiai suinteresuotiems lankytojams.
Galima naudoti dinaminius HTML5 reklaminius skydelius arba „Google“ dinamiškai sukurtus skelbimus pagal pateiktus nustatymus visam elektroninės parduotuvės asortimentui. Sukonfigūravus skelbimus juose bus nurodyta kaina, vaizdas ir pasirinktas tekstas, atsižvelgiant į jūsų svetainės lankytojų elgesį. Įdiegus pakartotinės rinkodaros žymą ir įvedus produktų identifikavimo numerius skelbimų kampanijoms galima priskirti individualias auditorijas skelbimų grupėms. Dinaminis remarketingas – tai daugiau nei 15 skirtingų dinaminių skelbimų formatų.
Pakartotinai pasirodyti galite įvairiems savo el. parduotuvės lankytojams:
Google Analytics Standard ir Enhanced Ecommerce sekimas
Teikiame visapusiškas elektroninės komercijos integracijas. Tai apima tokius dalykus kaip elektroninės prekybos pajamų stebėjimas, pirkimo kelio stebėjimas, detalus lankytojų segmentavimas, duomenų sluoksnio (data layer) naudojimas.
Elektroninės prekybos ataskaitos „Google Analytics“ sistemoje leidžia analizuoti pirkimo procesus svetainėse ir programėlėse. Šios ataskaitos suteikia galimybę stebėti vartotojų elgseną nuo pirmojo apsilankymo iki galutinės konversijos – pirkimo arba kontakto, taip pat leidžia nustatyti stipriąsias ir silpnąsias vietas jūsų svetainės pirkimo procese. Galite matyti, kurie raktažodžiai generuoja kurių produktų pardavimus, matyti detalią informaciją apie Google Ads reklamą, papildomus pirkimus, sugrįžtančius klientus, vidutinę užsakymo vertę, el. prekybos konversijų rodiklį, pirkimo laiką ir kitus išsamius duomenis.
Google reklamose naudojant Enhanced Ecommerce funkcionalumą, galima stebėti dar daugiau detalių apie vartotojų veiksmus. Tai apima produktų peržiūras, pridėjimus į krepšelį, pašalinimus iš krepšelio, atsiskaitymo proceso žingsnius ir pirkimo atšaukimus. Ši funkcija leidžia kurti išsamias ataskaitas apie vartotojų kelią ir identifikuoti, kuriose stadijose dažniausiai atsisakoma pirkimų.
Konkurentų raktažodžių reklamos pirkimas
Google reklama orientuota į paieškos terminus su Jūsų konkurentų prekiniu ženklu kai kuriais atvejais turi didelį potencialą. Tačiau kartais tai gali didinti įmonių priešiškumą ir konkurenciją.
Ši Google Ads reklama gali būti efektyvi nes užklausos generuojamos ieškant konkretaus konkurento. Tokiu atveju galima potencialiems klientams pasiūlyti panašų produktą ar paslaugą bei didinti savo prekinio ženklo žinomumą. Vis dėlto svarbu įvertinti situaciją rinkoje, konfliktų tikimybę, savo verslo pranašumus ir kitus faktorius.
Smart kampanijos – automatizuoti ir suasmeninti skelbimai
Išmaniosios Google Ads reklama – tai „Google“ mašininio mokymosi sistema reklamai „Google“ paieškos tinkle, „Google“ vaizdinės reklamos tinkle, „YouTube“ ir „Gmail“. Dirbtinio intelekto sistema išbando skirtingus pateiktu vaizdo ir teksto derinius ir automatiškai parenka ir parodo suasmenintus skelbimus. Naudojant šią Google reklama optimizuojamos konversijos – pirkimais ir naujų klientų įgyjimai. Šie skelbimai gali būti rodomi daugiau skelbimų vietų, o kainos pasiūlymai bus nustatomi, jog būtų maksimaliai padidintos konversijos Jūsų tinklapyje..
Pagrindiniai išmaniųjų kampanijų aspektai:
Dinaminiai skelbimai pagal paieškos naudotojų naudojamus terminus
Dinaminis paieškos skelbimai naudoja mašininį mokymąsi, kad gautų idėją, ko ieško potencialūs pirkėjai. Kai sistema žino, ko siekia vartotojas, ji sujungia tą galimą tikslą su demografine informacija, pvz., Amžiumi, lytimi ir namų ūkio pajamomis, kad vartotojas atitiktų jūsų sklaidos kanale esantį produktą. Jūsų sklaidos kanale esantys produktai yra vertinami pagal našumą, tinkamumą ir kitus veiksnius, siekiant nustatyti, kurie iš jų greičiausiai pritraukia vartotojo dėmesį ir sukelia konversijas. Skelbimuose rodykite aktualias, dinamiškai sugeneruotas antraštes. Kai kliento paieška yra susijusi su jūsų produktu ar paslauga, „Google Ads“ dinamiškai sugeneruos skelbimą su aiškia antraštė tinkamiausiam jūsų svetainės puslapiui.
Google Adwords Scripts – scenarijai ir automatiniai pakeitimai
Google Ads reklama bei kitos PPC paslaugos – itin efektyvus ir lankstus įrankis turintis plačias galimybes. Naudojant programuojamus scenarijus galima atlikti automatinius pakeitimus Google Ads paskyrose. Naudodami „JavaScript“ kodą galima automatiškai tvarkyti dideles kampanijas ir programuoti įvarius situacijų scenarijus:
AB testavimas ir skelbimų variantai
AB testavimas yra tyrimo metodika, susidedanti iš atsitiktinių imčių eksperimento, siekiant išsiaiškinti, ar hipotezė yra teisinga, ar ne. Paprasčiau tariant, auditorija yra skirstoma į du segmentus. Viena iš jų yra kontrolinė grupė ir jiems niekas nepasikeitė. Antroji yra eksperimentinė grupė, matanti kitokį turinį, svetainę, el. paštą, skelbimą ar bet ką kitą, ką norite išbandyti.
Teisingai pasirinkta Google reklama ir AB testavimas leidžia priimti teisingus sprendimus. Nuolat besikeičiančioje aplinkoje sunku pastebėti mažus pokyčius. O maži pokyčiai kartais gali smarkiai įtakoti galutinį rezultatą. Net ir neženkliai padidintas konversijos rodiklis didelėje apimtyje gali lemti išaugusį atsiperkamumą ir pelną.
Naudodami AB testavimą skelbimo variantus, galite išbandyti įvairias skelbimų variacijas savo reklamos kampanijose. Testuodami ir vertindami skelbimų našumą galime atrasti geriausius įmanomus teksto skelbimų arba interaktyviųjų paieškos skelbimų variantus.
Eksperimentai suteikia galimybę išbandyti Paieškos ir Vaizdinės reklamos tinklo kampanijų efektyvumą esant skirtingoms sąlygoms. Dažnu atveju yra naudojamas 50% padalijimas.
Galima įvairiai eksperimentuoti Google Ads reklama, kainų siūlymo strategija, skelbimų antraštėmis, nukreipimo puslapiais, raktiniais žodžiais, skelbimų tvarkaraščiu, geografine vieta, dažnesniu parodymu tam tikriems įrenginiams (staliniams kompiuteriams, mobiliems telefonams arba planšetiniams kompiuteriams).
Kokybės balas
Kokybės balas – viena efektyviausių Google Ads reklamos metrikų, kuri įtakoja skelbimų rodymą ir kainą už paspaudimą.
Kokybės balas įtakoja Google reklamos aukciono veikimą ir gali padėti ženkliai sumažinti biudžetą arba užtikrinti didesnį srautą į svetainę už tuos pačius pinigus.
Kokybės balą sudaro: skelbimo teksto atitikimas, paspaudimo rodiklis ir nukreipimo puslapio turinys. Kiekvienas paskyroje pateiktas raktiniui raktinis žodis gauna kokybės balą nuo 1 iki 10.
Aukščiausias kokybės balo įvertinimas (10) gali sumažinti kainą už paspaudimą iki 50%, o žemas kokybės balas (mažiau nei 4) gali padidinti paspaudimo kainą 25%.
Dažniausiai geresnė skelbimo kokybė reiškia didesnį našumą, geresnes skelbimo pozicijas ir mažesnius mokesčius už lankomumą.
Su Google reklama galima pasiekti daugiau nei 90% potencialių klientų internete. Skelbimai gali būti rodomi tik suinteresuotai ir tikslinei auditorijai pagal įvairius aspektus:
Skelbimų rodymo vietos
Naudodami Google Ads reklamą vaizdiniame reklamos tinkle galima tiksliai apibrėžti kur norite rodyti savo įmonės skelbimus:
Konkrečiose svetainėse: galite pateikti savo reklamą tiksliose svetainėse, tokiose kaip naujienų portalai, specificiniai tinklapiai pagal temą, pavyzdžiui automobilių pardavimo svetainės
„YouTube“ kanalai: galite pateikti reklamą internete konkrečiuose „YouTube“ kanaluose.
„YouTube“ vaizdo įrašai: galite pateikti reklamą konkrečiuose „YouTube“ vaizdo įrašuose.
Programėlės ir žaidimai: pateikite reklamą bendros paskirties arba specifinėse programėlėse pagal Jūsų verslo sritį
Google Ads skelbimų tvarkaraštis
Naudodami Google Ads skelbimų tvarkaraštį galite savo įmonės skelbimu rodyti tam tikromis dienomis arba darbo valandomis, taip optimizuodami gaunamų užklausų ar užsakymų kiekį. Taip pat galima nustatyti kainos pasiūlymų koregavimus pagal jau sukauptus duomenis. Galbūt Jūsų klientai aktyviausi savaitės pradžioje arba tam tikru paros metu. Taip pat naudojant išmaniąsias kampanijas, skelbimų rodymo tvarkaraštį galima patikėti Google Ads algoritmui. Tokiu atveju skelbimai yra rodomi tuo metu, kuomet yra didžiausia tikimybė, jog įvyks konversijos.
Skelbimų plėtiniai
Naudojant Google Ads reklama, galima naudoti ir skelbimų plėtinius, kurie didina skelbimų našumą. Iš esmės, plėtiniai – tai papildomą ir svarbi informacija apie Jūsų verslą
Galimi plėtinių formatai: įmonės adresas, skambinimo mygtukas, nuorodos į svetainės vidinius puslapius, papildoma informacija apie akcijas ir naudas Jūsų įmonės klientams . Plėtinių įgalinimas papildomai nekainuoja, o kaina už plėtinių paspaudimus nustatoma tokia pačia tvarka kaip ir skelbimų paspaudimų kaina.
Plėtiniai yra rodomi tais atvejais, kai skelbimo kokybės balas yra aukštas ir Google Adwords reklamos sistema apskaičiuoja, kad plėtinio rodymas pagerintų skelbimo našumą.
Mobilių įrenginių specifika
Mobilieji įrenginiai sudaro daugiau nei pusę viso lankomumo. Būtent todėl dirbdami su Google reklama atsižvelgiame į skirtingus mobilius kanalus ir vartotojų elgseną juose.
Užsiimdami mobilia rinkodara vertinama tokius aspektus kaip daugiaekranis vartotojo kelias, mobiliųjų puslapių ir aplikacijų naudojimą, bei pagalbinės konversijos.
Reklamavimo politika
Kompanija Alphabet Inc. kuriai priklauso paieškos sistema Google kuria patikimą, sąžiningą ir skaidrią reklamos ekosistemą. Todėl Google Ads kampanijos turi atitikti reklamavimo politikos nuostatas.
„Google“ reikalauja, kad reklamuotojai laikytųsi galiojančių įstatymų ir taisyklių. Jei nuostatos pažeidžiamos, skelbimai gali būti nerodomi, skelbimų paskyros gali būti blokuojamos.
Skelbimų ir paskirties puslapių patikrinimui naudojamas automatizuotas ir žmonių atliekamas vertinimas. Tam tikrų nišų produktai arba paslaugos gali būti rodomos tik laikantis tam tikrų apribojimų ir geriausių praktikų.
Lietuvos ir užsienio rinkoms teikiame individualias konsultacijos dėl reklamos politikos ir ribojimų.
Raktinių žodžių atitikties tipai
Raktinio žodžio atitikties tipas lemia skelbimo parodymą Google skelbimų aukcione. Galima rinktis plačią taikymo atitikti ir rodyti Google Ads reklamą skirtingose paieškose arba naudoti tikslią atitiktį ir rodyti tik konkrečiais atvejais. Tinkamiausia yra rasti optimalų santykį tarp skirtingų atitikties rūšių ir išmanaus kainų siūlymo, naudojant mašininio mokymosi technologiją (machine learning).
Plačios atitikties: skelbimai rodomi pagal įvestą raktinę frazę, jos sinonimus, susijusias paieškas bei variacijas keičiant žodžių tvarką.
Frazės atitiktis (phrase match): skelbimai yra rodomi pagal konkretų žodžių junginį ar frazę su papildomais raktažodžiais variantus. Tai tikslesnis tai taikymas nei plati atitiktis.
Tiksli atitiktis (exact match): skelbimai rodomi tik pagal tikslų žodį arba žodžių junginį. Tiksliausias taikymo būdas ir mažesnis pasiekiamumas.
Plačios atitikties keitiklis (PAK) (broad match modifier) – atitikties tipas leidžiantis įtraukti skirtingus tikslius žodžius. Taikymo politika keičiama nuo 2021 m. vasaros.
Neigiami raktiniai žodžiai
Naudojant neigiamus raktinius žodžius, galima iš reklamos išskirti nepageidaujamus terminus ir išfiltruoti paieškos frazes, kurios negeneruoja konversijų. Tai daroma naudojant plačios atitikties raktažodžius ir norint rodyti tik tikslinę reklamą.
Naudojant neigiamos frazės atitikties raktinius žodžius, Google reklama nebus rodoma, jei paieškoje laukelyje bus įvestas pasirinktas terminas. Neigiami raktiniai žodžiai taip pat gali padėti išvengti netikslaus taikymo ir GDN reklamos tinkle. Tai liečia nesusijusias svetaines ir vaizdo įrašus YouTube tinkle.
Negatyvūs raktiniai žodžiai užtikrina tikslų srautą į Jūsų tinklapį ir reklamos biudžetas yra siekiant gauti geresnius rezultatus. Norint turėti tikslinį srautą ir tinkamai naudoti biudžetą neigiamus raktažodžius naudoti būtina.
Kompanijos „Alphabet Inc.“ sukurtas paieškos variklis Google yra itin palankiai vertinamas ir gerą reputaciją turintis produktas, kurį vartotojai renkasi pirmiausia, vos susidūrę su kokiu nors jiems aktualiu klausimu.
Pavyzdžiui:
Paieškos sistema per metus atlieka nesuvokiamai daug – daugiau nei trilijoną – paieškų. Tai yra daugiau nei 5 milijardai paieškų per dieną. Tarp jų yra žmonių, ieškančių sprendimų problemoms, kurias gali pasiūlyti jūsų verslas. Jei vartotojai naudojasi internetu, yra tikimybė, kad pasitelks Google tam, jog rastų atsakymus į tai, kas jiems svarbu. Ir jei jūs, pasinaudodami Google reklama, padėsite jiems rasti atsakymą, veikiausiai, vartotojai bus labiau linkę pasirinkti jus, o ne jūsų konkurentą.
Google reklama yra pritaikyta kiekvienam verslui ir kiekvienam klientui – tai paieškos sistema, pravarti kiekviename paieškos / pirkimo / įsigijimo ir kitų veiksmų etape. Platus raktinių žodžių panaudojimas, pavyzdžiui, Apskaitos programinė įranga, leidžia potencialiems klientams matyti jūsų skelbimą ir užpildo paieškos puslapio pirmas pozicijas. Taip pat norint papildyti savo klientų bazę, yra efektyvu naudoti ilgus raktinių žodžių junginius, tokius kaip apskaitos programinė įranga laisvai samdomiems rinkodaros specialistams. Paprastai tokie žodžių junginiai yra pigesni ir verti naudoti dėl to, kad patraukia tų vartotojų, kurie ieško būtent to, ką siūlote, dėmesį. Tyrimai rodo, kad dažniausiai žmonės, naudojantys ilgus, specifinius raktinius žodžius, turi rimtesnių ketinimų. O būtent ketinimas paverčia vartotojus, kuriuos pasiekiate naudodami skelbimus, vertingesniais.
Didžiausias skirtumas tarp žmonių, kuriuos pasiekiate naudodami Google Ads reklama, ir žmonių, kuriuos pasiekiate naudodami kitas reklamavimo formas, yra jų ketinimai. Pavyzdžiui, lankydamiesi daugumoje socialinių tinklų žmonės neturi konkrečių tikslų, ten neieško jų kasdienybę kamuojančių problemų sprendimo būdų ar atsakymų. Jie peržiūri žmonių nuotraukas, ieško atostogų nuotraukų ar naujienų. Paieškos sistemoje jūs nesireklamuojate žmonėms, kuriems jūsų prekės ar paslaugos neaktualios. Jūs reklamuojatės žmonėms, kurie ieško konkretaus dalyko. Laiku ir vietoje pasirodantis reklamos skelbimas padeda vartotojams rasti atsakymą, užuot nutraukus naršymą internete.
Kad vykdytumėte tradicinės reklamos kampanijas, kurios leistų įvairiais būdais pasiekti kuo daugiau vartotojų, jums reikės įveikti nemažai kliūčių, neretai ir biurokratijos. Tokių kampanijų pradžia ir pabaiga pareikalaus laiko ir išteklių, kuriuos būtų galima panaudoti kitur. Alternatyvi galimybė – Google Ads.
Google Ads suteikia galimybę pagal turimus finansus apriboti dienos biudžetą, maksimalias išlaidų ribas. Tokiu būdu galite būti tikri, kad reklamai niekada neišleisite daugiau, nei norite. Jūs visiškai kontroliuojate Google Ads kampanijų biudžetą. Čia galite valdyti viską, pradedant nuo maksimalios skelbimo kainos ir baigiant dienos kampanijos biudžetu. Taip pat galite nuspręsti, kiek norite išleisti kiekvieną mėnesį ir koreguoti biudžetą pagal našumo diagramą. Kai skelbimas veikia nepaprastai gerai, galite padidinti skelbimo išlaidas, kad pagerintumėte rezultatus. Tai veikia ir atvirkščiai – galima sumažinti skelbimo išlaidas, kai skelbimas yra prastesnis. Prireikus Google Ads reklamą galima sustabdyti iškart.
Neaišku, kaip tobulėti, kai neaišku, kas daroma ne taip. Google stengiasi daryti viską paprastai, aiškiai ir suprantamai. Naudodami Google Ads turėsite galimybę žinoti pagrindinę informaciją apie reklamą ir jos poveikį, pavyzdžiui, vartotojų paspaudimus, reklamos parodymų skaičių, raktinių žodžių efektyvumą, biudžetą ir t. t. Kartais tam tikslinga naudoti Google Analytics įrankį. Tai leidžia tiksliai pamatyti, kaip lankytojai elgiasi jūsų svetainėje – ką jie spustelėjo, kur lankėsi, kiek laiko praleido ir pan.
Paieškos sistemos optimizavimas arba SEO paslaugos vis dar yra daugiausiai lankomų svetainių pagrindas. Įrašai ir puslapiai, kurie matomi pirmose paieškos rezultatų puslapio pozicijose, yra ne tik gerai parengti su kruopščiai atrinktais raktiniais žodžiais; bet ir yra svetainėse, kurios ilgainiui sukaupė daugybę kokybiškų atgalinių nuorodų. Naudodami Google reklama galite peršokti visus natūralius paieškos rezultatus ir atsidurti pirmose pozicijose.
Kai žmonės išgirsta Google Ads reklama, jie dažniausiai pagalvoja apie vartotojų srauto pritraukimą per mokestį už skelbimo, matomo paieškos rezultatų puslapiuose, paspaudimą. Tačiau Google reklama ir Google skelbimai yra universalesni. Jie taip pat gali būti puiki priemonė didinant prekės ženklo žinomumą. Stiprinti savo prekės ženklo vardą, reputaciją ir pan. – būtina norint pelnyti lankytojų pasitikėjimą. Kuo daugiau bus nuolat akcentuojami šie dalykai, tuo stipresnis taps jūsų prekės ženklas ir tuo daugiau lankytojų pasitikėjimo pelnysite. Pasitikėjimas yra tai, kas padeda uždirbti. Pavyzdžiui, naudodamiesi Google Ads vaizdinės reklamos tinklu, galėsite teikti pirmenybę prekės ženklo žinomumui pasirinkdami rodyti skelbimą daugiau žmonių. Nereikėtų sutelkti dėmesio vien į paspaudimus ar konversijas. Ši strategija leidžia sustiprinti savo verslo esminius požymius ir kartu sustiprinti prekės ženklo pozicijas.
Kai Google sprendžia, kuriuos skelbimus rodyti potencialiems klientams, ji atsižvelgia į nukreipimo puslapio patirtį paspaudus. Nukreipimo puslapio po paspaudimo patirtis yra Ads įvertinimas, kaip greitai ir tiksliai jūsų svetainė suteikia vartotojams, spustelėjusiems reklamos skelbimą, tai, ko jie ieško. Jūsų nukreipimo puslapis po paspaudimo yra URL, į kurį lankytojai patenka spustelėję skelbimą, o vartotojams suteikta patirtis turi įtakos skelbimo reitingui. Google Ads reklama gali būti rodomi rečiau (arba visai nerodomi), jei jie nukreipia į svetaines, kuriose sukuria prastą vartotojo patirtį. Labai svarbu per skelbimą nukreipti lankytojus į tikslinį puslapį. Kartais lankytojai būna nukreipiami į pagrindinį puslapį – tai greitai išeikvoja reklamai skirtą biudžetą, nes lankytojai nenori gaišti laiko ir patys ieškoti to, kas jiems buvo pažadėta skelbime.
Siekiant padėti pasiekti konkrečius rinkodaros tikslus minimaliai išeikvojant biudžetą, buvo sukurtos kelios reklamos strategijos. Pavyzdžiui, mokestis už tūkstantį reklamos skelbimų parodymų – tai, ką Google rekomenduoja norintiems padidinti prekės ženklo žinomumą. Taikydami šią strategiją, jūs pasirenkate pinigų sumą, kurią esate pasirengę sumokėti už 1000 vartotojų, kad jūsų reklama būtų matoma visapusiškai. Toks skelbimas bus pasiekiamas Google vaizdinės reklamos tinkle, bet ne paieškos tinkle. O jei jūsų tikslas yra paspaudimas ar konversija, tai galite siūlyti kainą, o Google sumažins jūsų skelbimo sklaidą masėms ir vietoj to parodys ją vartotojams, kurie labiau linkę konvertuoti.
Daugiau srauto = daugiau konversijų = daugiau pardavimų
Išsiaiškiname kliento norus ir poreikius, įvertiname verslą, jo specifiką ir tikslus, tuomet parenkame efektyviausius raktinius žodžius, kurie veikia neviršijant kliento turimo biudžeto, ir veiksmingai konkuruoja su rinkoje jau esančiais konkurentais.
Tikime, kad abipusis supratimas – tai raktas į sėkmingą Google Ads reklamą. Bendradarbiaujame su savo klientais ir iš profesionalios pozicijos vertiname visas jų idėjas. Jūs išmanote savo verslą geriau nei bet kas kitas, tad Jūsų išsakytos įžvalgos gali padėti plėtoti skaitmeninę strategiją ir greičiau pasiekti tikslus. Niekada nebūname per daug užsiėmę atsakydami į jūsų klausimus. Dirbame kartu su jumis ir teikiame asmeninius atnaujinimus bei padedame, patariame ir konsultuojame visais atvejais.
Žinome, kaip sukurti „Google Ads“ skelbimų tekstus, galinčius sudominti reikiamą auditoriją ir vedančius į pardavimus. Tačiau laikomės lankstumo principo ir klientai, norintys patys kurti reklaminius tekstus, visuomet gauna galimybę tai padaryti. Tuomet mūsų užduotis būna pakonsultuoti, patarti ir radus bendrą sprendimą su klientu – sukurtą reklamos tekstą paskelbti.
Žvelgiame į kiekvieną pirkėjo žingsnį nuo tada, kai jie pirmą kartą pamato jūsų skelbimą iki sėkmingo formos užpildymo, skambučio ar produkto įsigijimo. Stengiamės savo klientams pasiūlyti kuo platesnį paslaugų spektrą ir tokiu būdu sumažinti jiems kylančius rūpesčius, sutaupyti jų brangaus laiko ir neleisti įsipainioti paslaugų teikėjų atsakomybių pinklėse.
Visada teikiame ataskaitas pasirinktu intervalu ir prieigą prie realiu laiku atnaujinamų rezultatų. Savo klientus informuojame apie Google Ads reklama, pasiektus rodiklius, atvestą vartotojų srautą ir kitus aktualius parametrus. Suprantame, kad kiekvienam klientui svarbu būti įvykių centre ir žinoti, kur ir kaip buvo išleisti jų pinigai, kaip veikia Google reklama bei kokį rezultatą ji padėjo pasiekti.
Skaitmeninės rinkodaros srityje dirbame jau ne vienerius metus ir esame sukūrę daugybę sėkmingų, efektyviai veikiančių Google Ads reklamos kampanijų. Klientai mus renkasi nes:
„Google Ads“ kaina visuomet bus tokia, kokią apibrėšite. Reklamos biudžetui galima skirti nuo keliasdešimt eurų iki kelių tūkstančių per savaitę. Viskas priklauso nuo raktinių žodžių kiekio, paieškos užklausų per mėnesį ir Jūsų pardavimų poreikių.
Paspaudimo kaina Google Ads aukcione yra nustatoma individualiai kiekvieną kartą vykdant Google paiešką. Skirtingu paros metu arba skirtingą savaitės dieną, visiškai to paties raktažodžio kaina už paspaudimą gali skirtis. Įtakos taip pat turi ir sezoniškumas.
Kiek tiksliai turėtumėte išleisti reklamai, patarsime tik atidžiai išanalizavę Jūsų pardavimo procesus, konkurencinę aplinką, prekės ženklo žinomumą, biudžetą, pageidaujamus reklamos tikslus ir kitus aspektus. Bet kokiu atveju bus parinkta tik tokia Google Ads reklama ir jos strategiją, kuri garantuos investicijų grąžą.
Garantuojame, kad įdėsime maksimalias pastangas, kad Google reklama suteiktų kiek įmanoma didesnę naudą.
Susisiekite dėl konsultacijos ir skaitmeninės plėtros įvertinimo.