Facebook reklama

Facebook – didžiausias pasaulyje socialinis tinklas, turintis itin pažangias reklamos taikymo galimybes. Tai yra 3-oji pasaulyje lankomiausia svetainė šalia „Google“ ir „YouTube“. Vidutiniškai kiekvienas Facebook narys praleidžia bent 40 minučių per dieną ir spustelėja 11 skelbimų per mėnesį.  Facebook reklama suteikia galimybę bet kokio dydžio ar srities įmonėms pasiekti konkrečią vartotojų rinką, padidinti savo prekinio ženklo žinomumą ir užtikrina potencialių klientų užklausas bei tiesioginius pardavimus. Facebook tinklas leidžia įmonėms ir klientams rasti vienas kitą ir užmegzti ryšį. 

Jei esate verslo savininkas, neabejotinai žinote, kad tradicinės reklamos priemonės nė iš tolo neprilygsta naujiems reklamos būdams. Nesvarbu, ar vadovaujate startuoliui, ar smulkiam verslui, ar dideliam, įsitvirtinusiam prekės ženklui – Facebook socialiniame tinkle galite rasti savo potencialų klientą. Viskas priklauso nuo to kokia efektyvi yra Facebook rinkodaros strategija ir kaip gerai yra naudojami Facebook rinkodaros įrankiai.

facebook patarimai mokymai nauda

Teikiame Facebook reklamos bei administravimo paslaugas verslui Lietuvoje ir užsienyje. Turime sukaupę ilgametę patirtį ir esame išbandę daugybę skirtingų reklamos strategijų ir esame rade efektyviausius darbo su Facebook reklama principus.

Padedame įmonėms augti įgyvendinant skaitmeninės rinkodaros strategijas. Pasirinkę mūsų paslaugas galite pilnai išnaudoti visus Facebook tinklo pranašumus.

…Turime patirtį valdant įvairias skelbimų kampanijas ir didelius biudžetus. Naudojame konkurencines strategijos, pagrįstas ilgamete patirtimi

… Facebook reklamos strategijas parenkme pagal konrektaus verslo tikslus

… Dirbame kaip komanda, kurioje yra strategai, programuotojai, testuotojai ir dizaineriai

…Esame atsidavę savo darbui ir skiriame reklaminėms kampanijoms maksimalias pastangas

…Naudojame dirbtinio intelekto ir mašininio mokymosi technologijas

…Kuriame prekės ženklo strategijas

…Atliekame tikslinį našumo stebėjimą ir teikiame profesionalias ataskaitas

facebook reklama kainos

Facebook reklama ir taikymas

Bendradarbiaujame su savo klientais norėdami apibrėžti tikslines auditorijas ir rasti geriausią strategiją bei pasiekti tuos žmones, kurie konvertuotų. Nesvarbu, koks puikus būtų skelbimo turinys, skelbimai nebus veiksmingi, jeigu jie nebus rodomi tinkamoms auditorijoms. Netinkamas taikymas gali eikvoti įmonės laiką ir pinigus. Facebook reklama leidžia pasiekti tikslinę auditoriją su labai aukštu tikslumo lygiu, kas yra ypatingai svarbu efektyviam reklamos biudžeto panaudojimui.

Facebook reklama suteikia galimybę taikyti į plačias arba itin specifines auditorijas.  Auditorijos tipas priklauso nuo Facebook reklaminės kampanijos tikslų. Personalizuotos reklamos turi iki 50% didesnį įsitraukimo rodiklį lyginant su bendromis reklamomis.

Facebook teikia tris pagrindinius auditorijų tipus, kuriuos naudoja mūsų „Facebook“ skelbimų paslaugos:

  • Standartinės auditorijos – dažniausiai apima demografinius rodiklius, amžių, lytį, vietą, pomėgius ir elgesį. Tai leidžia pasiekti žmones pagal bendrus bruožus ir interesus, kurie atitinka jūsų tikslinę rinką.
  • Tinkintos auditorijos – „Facebook“ reklamuotojams leidžia panaudoti duomenis ir sąveiką svetainėse ir „Facebook“ puslapiuose. Šios auditorijos yra pagrįstos jūsų svetainės lankomumu, esamais klientų sąrašais arba vartotojais, kurie saveikavo su Jūsų verslu. Šiuo metodu galite taikyti reklamą žmonėms, kurie jau domisi jūsų produktais ar paslaugomis, kas gali žymiai padidinti konversijų tikimybę.
  • Panašios auditorijos – apima naudotojus, panašius į naudotojus vienoje iš jūsų išsaugotų ar tinkintų auditorijų. Šios auditorijos kuriamos remiantis Facebook mašininio mokymosi algoritmu. Panašių auditorijų naudojimas Facebook reklamoje gali padidinti reklamos efektyvumą iki 70%.

Facebook reklama ir komunikacija

Dirbdami su Facebook reklama, visuomet apsvarstome kokį komunikacijos toną pasirinkti. Facebook reklama siūlo daugybę variantų, kurie padės jums papasakoti savo prekės ženklo istoriją naudojant skirtingus „Facebook“ skelbimų formatus.

Suprasdami Jūsų verslo tikslinę auditoriją galime kalbėti tiesiogiai apie jų motyvus arba pašalinti kliūtis, trukdančias jiems tapti Jūsų klientais. Visuomet pagalvojame apie esminius rūpesčius, dėmesio patraukimo būdus ar koncepciją, kuri susies jūsų skelbimus ir padės jums išsiskirti. 

Itin atidžiai tvarkome kiekvieną Facebook reklaminės kampanijos detalę, nuo pradinio nustatymo iki vizualinės dalies. Kūryba – ne monotoniškas ir individualus procesas. Tačiau Facebook reklamos tikslas – uždirbti Jums pinigų. 

Būtent todėl orientuojamės į kokybę ir efektyvumą. Kuriame vaizdinę reklamą, ​​kuri išsiskiria iš kitų, taip pat tekstus, kurie priverčia galvoti. Procesuose atliekame daug kūrybinių bandymų, kad atrastume kurie skelbimų variantai pritraukia dėmesį, žadina susidomėjimą, skatina norą veikti ir didina pardavimus.

Facebook reklamos rezultatų vertinimas

Maksimaliai padidinti galima tik tai, kas yra stebima ir matuojama. Geresni duomenys generuoja geresnius rezultatus. Esame agentūra, kuri į internetinę rinkodarą ir socialinės žiniasklaidos kompanijas žiūri per duomenų prizmę. Skirtingai nuo kitų socialinės rinkodaros įmonių, mes dirbame efektyvumo ir edukacijos principais. Siūlome tik tuos reklamos būdus, kurie užtikrina didžiausią investicijų grąžą ir nuolat didiname suinteresuotų klientų žinias apie socialinius tinklus.

Stebime našumą Jūsų Facebook puslapyje bei svetainėje. Pagrindiniai našumo rodikliai apima parodymus, paspaudimus, parodymo dažnį, seansus, atmetimo rodiklį, vidutinį laiką puslapyje, puslapio peržiūras, tikslų įgyvendinimą ir pirkimus. Kiekvienu atveju individualiai apibrėžiame svarbiausius KPI ir vertiname kampanijų rezultatus, kad pagerintumėte Facebook reklamos našumą.

Facebook reklamos rūšys

Dar visai neseniai Facebook reklama buvo ribotų galimybių, tačiau šiuo metu jau siūloma daugiau nei 10 jos rūšių. Šiuolaikinė Facebook reklama siūlo įvairius formatus, kurie leidžia pasiekti Jūsų verslo tikslų. Kaskart kuriant Facebook reklamą, svarbu įvertinti tai, kas bus reklamuojama, kokie yra pagrindiniai reklamos siekiai ir pasvarstyti, kokios reklamos priemonės gali padėti pasiekti užsibrėžtų tikslų greičiau ir lengviau.

Vaizdo skelbimai (angl. Image Ads).

Tai vienas iš paprasčiausių ir lengviausiai įgyvendinamų reklamos būdų, sukuriamų vos keliais paspaudimais, iškeliant įrašą su vaizdu konkretaus „Facebook“ paskyroje. Vaizdo skelbimai gali būti paprasti, neįmantrūs, tačiau jie negali būti nuobodūs. Ši reklamos rūšis puikiai tinka tuomet, kai siekiama lengvai pritraukti „Facebook“ vartotojus į savo interneto svetainę.

Vaizdo įrašų skelbimai (angl. Video Ads).

Kas mėnesį daugiau nei 1,25 milijardo naudotojų žiūri vaizdo įrašus „Facebook“, skirdami beveik 50% laiko vaizdo peržiūroms. Vaizdo įrašai gali būti rodomi naujienų sraute ir istorijose. Labai svarbu, kad vaizdo įrašas būtų kūrybiškas, sudominantis ir įtraukiantis. Prie vaizdo įrašų priskiriami ir GIF elementai bei animacijos, ypač jei tai atkreipia vartotojų dėmesį ir padeda dar efektyviau pateikti savo pasiūlymą. Vaizdo įrašų skelbimai idealiai tinka tuomet, kai siekiama pristatyti savo komandą ar produktą, kai norima pasiekti didesnę auditoriją.

Apklausos skelbimai (angl. Poll Ads).

Tai interaktyvus skelbimas, kai prie vaizdo įrašo pridedama dviejų parinkčių apklausa, t. y. vartotojui leidžiama rinktis vieną  iš dviejų pateiktų variantų ar pasiūlymų, geriausiai atitinkančių jo poreikius. Ši Facebook reklama puikiai tinka vartotojams įtraukti ar juos nukreipti į atitinkamą puslapį, taip pat tada, kai siekiama geriau pažinti savo klientus. Tiek reklamos kūrėjai, tiek tie, kurie atsako į apklausą, mato apklausos rezultatus.

facebook reklamos kampaniju kurimas biudzetas

„Karuselės“ skelbimai (angl. Carousel Ads).

Tai reklamos rūšis, leidžianti pademonstruoti iki 10 vaizdų ar vaizdo įrašų viename skelbime. Taip pat pasitelkus šią reklamos rūšį, iš vaizdų galima sukurti vieną didelį panoraminį vaizdą. Šis reklamos formatas paprastai naudojamas norint pabrėžti skirtingus vieno produkto ypatumus ar kelių skirtingų produktų pranašumus, jis tinka bet kokio pobūdžio verslui ir gali būti naudojamas įvairiems reklamos tikslams įgyvendinti. Kiekviena kortelė gali turėti skirtingą tikslinį URL, o tai suteikia didesnį kūrybinį laisvumą ir galimybę efektyviau nukreipti srautą.

kaip veikia facebook platforma galimybes darbu

Pakaitinis nuotraukų demonstravimas (angl. „Slideshow“ Ads).

Tai paprastas būdas sukurti trumpus vaizdo įrašo skelbimus iš nejudančių nuotraukų ar teksto. Skaidrių demonstravimo skelbimai patraukia dėmesį, kaip ir vaizdo įrašai, tačiau jie naudoja penkis kartus mažiau duomenų. Taigi, tokia reklama gerai įkraunama net tokiems vartotojams, kurie turi lėtą interneto ryšį. Tai yra greitas, lengvas ir pigus būdas atkreipti vartotojų dėmesį.

video retargetinimas facebook reklamos agentura

Kolekcijos skelbimai (anlg. Collection Ads).

Ši „Facebook“ reklamos rūšis, tinkanti tik mobiliesiems įrenginiams, leidžia parodyti penkis vaizdus ar vaizdo įrašus, kuriuos vartotojai gali spustelėti norėdami įsigyti produktą ar paslaugą. Kolekcijos skelbimai susiejami su tiesiogine patirtimi ir leidžia vartotojams pirkti siūlomus produktus neišeinant iš „Facebook“. Tai palengvina apsipirkimą internetu. Pagrindinė nuotrauka ar vaizdo įrašas gali padaryti daug daugiau nei pristatyti vieną produktą. Pavyzdžiui, vaizdo įrašas gali mokyti, kaip pasirinkti tinkamas sodo sėklas, nurodant ne tik pačią sėklų rūšį, sodinimo eigą, bet ir pateikiant įvairius patarimus.

facebook ads rinkodara facebook ads kaina

Momentinės patirties skelbimai (angl. Instant Experience Ads).

Tai skelbimas, rodomas viso ekrano formatu. Skelbimas atidaromas vartotojui jį spustelėjus ir yra įkeliamas 15 kartų greičiau nei interneto svetainė. Momentinės patirties skelbimai yra itin interaktyvūs ir leidžia vartotojams pasinerti į prekės ženklo istoriją, apžvelgti produktus, peržiūrėti vaizdo įrašus ir netgi apsipirkti neišeinant iš „Facebook“ platformos. Ši reklamos rūšis puikiai tinka norint išryškinti, akcentuoti siūlomą produktą.

reklamos specialistas facebook marketingas

Potencialių klientų skelbimai (angl. Lead Ads).

Tai reklamos rūšis, pritaikoma mobiliesiems įrenginiams. Taip yra dėl šios reklamos rūšies kūrimo specifikos, kad vartotojams būtų lengviau pateikti savo kontaktinę informaciją. Reklama puikiai tinka naujienlaiškių prenumeratoms ar norint suteikti vartotojams prieigą paprašyti jūsų daugiau informacijos, jos yra ypač efektyvios renkant klientų duomenis, pvz., el. pašto adresus, telefonu numerius ar kitą kontaktinę informaciją. Lead Ads leidžia integruoti CRM sistemas, tokias kaip „HubSpot“ ar „Salesforce“, kas leidžia automatizuoti kontaktų valdymą ir stebėjimą ir yra aktualu verslams, kurie siekia efektyviai valdyti savo pardavimų kanalą ir išvengti rankinio darbo.

kaip reklamuotis facebooke pasiekiamumas

Dinaminiai skelbimai (angl. Dynamic Ads).

Jie leidžia reklamuoti tikslinius produktus klientams, kurie jais domisi. Pavyzdžiui, vartotojas apsilankė produkto puslapyje arba įdėjo produktą į savo pirkinių krepšelį svetainėje, bet tada atsisakė pirkimo. Naudojant dinaminius skelbimus galima reklamuoti konkretų produktą savo „Facebook“ sklaidos kanale. Tai primena potencialiam klientui apie jo veiksmus ir skatina užbaigti pirkimą. Dinaminiai Facebook reklamos skelbimai gali padidinti konversijų rodiklius iki 20%, palyginti su tradicinėmis reklamomis.

„Messenger“ skelbimai (angl. „Messenger“ Ads).

Ši reklamos rūšis suteikia prieigą prie 1,3 milijardo žmonių, kurie kiekvieną mėnesį naudojasi „Messenger“ programėle. Kuriant skelbimą tereikia pasirinkti „Messenger“ kaip norimą reklamos vietą. Be to, tokiuose skelbimuose yra raginimo veikti mygtukas, kuris atveria „Messenger“ pokalbį su jūsų „Facebook“ puslapiu. Vartotojai gali tuo pasinaudoti norėdami bendrauti individualiai su jumis ar jūsų įmonės atstovu.

facebook reklamos kurimas facebook pixel

Istorijų skelbimai (angl. Stories Ads).

Ši reklamos rūšis pritaikoma mobiliesiems įrenginiams. Reklamos išskirtinumas – viso ekrano vertikalus vaizdo įrašo formatas, kurį labai patogu matyti, peržiūrėti.

dinaminiai skelbimai instagram reklama prekini zenkla

„Facebook“ reklamos galimybės išties plačios. Kartais galima naudoti kelias „Facebook“ reklamos rūšis, tokiu būdu dar labiau pagerinant reklamos rezultatus. Ką rinktis konkrečiu atveju, naudinga pasitarti su skaitmeninės rinkodaros specialistais, kurie ne tik patars, bet ir padės sukurti bei pradėti reklamos kampaniją, stebės rezultatus ir prireikus optimizuos našumą, kad reklama būtų kuo efektyvesnė.

Facebook reklama – kiti aspektai

Instagram reklama

Instagram socialinis tinklas yra kompanijos Facebook dalis. Instagram turi daugiau nei vieną milijardą vartotojų ir taip pat siūlo įkvepiančius ir efektyvius būdus pasakoti savo istoriją bei pasiekti tikslinius klientus. 71% „Instagram“ naudotojų yra jaunesni nei 35 metų, o tai suteikia galimybę pasiekti aktyvią ir įtakingą auditoriją.

Instagram reklamos rūšys:

  • Reklama nuotraukų formatu 
  • Instagram reklamos vaizdo įrašų formatu
  • Produktų reklamos
  • Instagram istorijų (Story) reklamos
  • Instagram explore reklama
  • Instagram reklama IGTV
kiek kainuoja facebook reklama kaip veikia

Facebook pixel

„Facebook pixel“ yra analizės įrankis, leidžiantis įvertinti reklamos efektyvumą suprantant žmonių veiksmus jūsų svetainėje. Facebook pikselis leidžia rinkti duomenis, kurie padeda stebėti konversijas iš „Facebook“ skelbimų, optimizuoti skelbimus, kurti tikslines auditorijas būsimiems skelbimams ir pakartotinę rinkodarą žmonėms, kurie jau atliko tam tikrus veiksmus jūsų svetainėje. Duomenys apie lankytojus gali būti saugomi iki 6 mėnesių.

Facebook pikselis stebi įvairius veiksmus, kuriuos žmonės atlieka jūsų svetainėje, pvz., Pirkdami ar ką nors įtraukdami į savo pirkinių krepšelį. Facebook šiuos veiksmus vadina „įvykiais“.

facebook reklama internete

Dinaminiai produktų skelbimai

Dinaminiai Facebook skelbimai padeda automatiškai parodyti svetainės lankytojams produktus, kuriuos jie peržiūrėjo jūsų svetainėje.Dinaminiai skelbimai atrodo tiksliai taip, kaip kiti įprasti Facebook skelbimai. Primindami lankytojams apie juos dominančius produktus, dinaminiai produktų skelbimai padidina lankytojų galimybę grįžti į jūsų svetainę pirkti. Dinamiški produktų skelbimai taip pat yra puikus būdas parodyti svarbius pasiūlymus, produktų apžvalgas ar pranešti lankytojams apie pristatymo laiką ar bet kokią naudą, susijusią su pirkimu iš Jūsų verslo. 

facebook reklamos administravimas kaina

Messenger bots

„Facebook Messenger“ turi daugiau nei 300 tūkstančių aktyvių pokalbių robotų, atsakingų už daugiau nei 8 milijardų pranešimų mainus tarp žmonių ir prekių ženklų. „Chatbots“ jau dabar keičia el. pašto rinkodarą ir didina pajamas verslams visame pasaulyje.

Facebook pokalbių robotai yra automatinio susirašinėjimo programine įranga, kuri naudoja dirbtinį intelektą, kad galėtų bendrauti su žmonėmis. Robotai gali būti užprogramuoti suprasti klausimus, pateikti atsakymus ir atlikti užduotis. Žvelgiant iš kliento perspektyvos, jie yra draugiški ir prieinami laiko taupytojai.

Tyrimai rodo, kad žmonės 3,5 karto dažniau atidaro „Facebook“ pranešimą nei rinkodaros elektroninį laišką.Pokalbių robotai gali pasveikinti potencialius klientus, jis gali nustatyti jų poreikius, užduoti pagrindinius klausimus, tvarkykite elektroninės prekybos operacijas, išsaugoti ir patikslinti informaciją, pasiūlyti papildomų paslaugų, stebėti pristatymą, pranešti apie pasiūlymus.

facebook reklama kaina

Facebook administravimas

Specializuojamės ne tik mokamos reklamos strategijose, bet galime pasiūlyti ir Facebook administravimo paslaugos sprendimus. Tinkamas turinys, bendravimas su klientais, įvarių akcijų ir apklausų organizavimas gali tapti kertiniais dalykais Jūsų prekės ženklo įvaizdžio formavime. Facebook administravimas apima vertingo turinio kūrimą, įsitraukimo skatinimą ir duomenimis grįstas strategijas.

mokama reklama facebook socialinis tinklas

Riboto naudojimo reklama

Facebook kaip ir kiti didieji reklamos platformų teikėjai turi savo individualias paslaugų teikimo, duomenų apsaugos, prekybos taisykles bei rinkodaros standartus. Kai kurios prekės arba paslaugos yra ribojamos arba neleidžiamos. Skelbimai gali būti nepatvirtinti, o paskyros suspenduotos.

Dažnu atveju Facebook peržiūros ir reklamos politikos tikrinimo sistema pirmiausia remiasi automatiniais įrankiais. Peržiūros procesas gali apimti konkrečius skelbimo komponentus, tokius kaip vaizdai, vaizdo įrašai, tekstas ir taikymo informacija, taip pat su skelbimu susietą nukreipimo puslapį, reklamavimo paskyrą ar kitas paskirties vietas.

Lietuvos ir užsienio rinkoms teikiame individualias konsultacijos dėl reklamos politikos ir ribojimų.

facebook reklamos paslaugos kurimas

Dažnai užduodami klausimai

Facebook skelbimų optimizavimas viena svarbiausių sudedamųjų dalių. Įprastai naudojame 5-10 skelbimų variantų kiekvienai kampanijai ir stebime šių skelbimų našumo tendencijas, kad galėtų priimti efektyvius sprendimus. Pavyzdžiui, jeigutrys skelbimai veikia nepaprastai gerai, bet likusieji atsilieka arba tiesiog visiškai neveikia ir neduoda rezultatų, tuomet ieškome skelbimų sėkmės faktorių ir naudoja juos būsimuose skelbimuose.

MUT arba mokestis už tūkstantį parodymų, naudojant „Facebook“ skelbimų paskyrą, vidutiniškai svyruoja nuo 2 iki 7 EUR. Tai reiškia, kad pažodžiui galite išleisti mažiau nei 10 USD ir pasiekti daugiau nei 1 000 žmonių – 1 000 tikslinių žmonių.

Facebook reklama, kaip ir bet kuri kita reklamos rūšis, padeda įgyvendinti tam tikrus verslo tikslus. Facebook reklamos galimybėmis pasinaudoti verta, jei:

  1. Siekiama informuoti. „Facebook“ reklama leidžia skleisti informaciją apie verslą, supažindinti su produktais ar paslaugomis, sužinoti kitų vartotojų atsiliepimus ir rekomendacijas, susisiekti su įmone ir kita. Labai svarbu, kad reklama (tiek vaizdinė, tiek tekstinė) padėtų vartotojui sužinoti visą jam reikalingą informaciją. 
  2. Reikia suformuoti gerą įvaizdį. Tam Facebook reklama turi būti kokybiška, patraukli, atskleisti svarbiausią informaciją, teigiamai paveikti vartotoją ar jo ketinimus.
  3. Norima pažinti vartotoją. Naudojant Facebook reklamą nesudėtinga įvertinti, kiek vartotojų įsitraukė į pateiktą turinį: spaudė „Patinka“, komentavo ar pasidalijo įrašu ar konvertavo.
  4. Svarbu sukurti ir palaikyti ryšį su savo vartotojais. Facebook reklamavimas leidžia iš anksto numatytu periodiškumu priminti savo vartotojams apie save.
  5. Reikia padidinti prekės ženklo žinomumą.
  6. Siekiama pritraukti didesnius vartotojų srautus.       

Praktikos metu pastebėjome, kad Facebook reklama dažniausiai gerai veikia konkretaus tipo įmonėms. Ypač grožio, sveikatingumo, programinės įrangos ir rekreacinės vertikalėse.

Kiekvieno verslo galutinė grąža skiriasi atsižvelgiant į investicijas, verslo nišą, skelbimų kokybę ir kitus kintamuosius. Vienintelis patikimas būdas sužinoti tikslią vertą, kurią Facebook reklama sugeneruos jūsų verslui, yra ją išbandyti ir apskaičiuoti KPI vertes:

  • Vidutinis „Facebook“ paspaudimų rodiklis (PR)
  • Vidutinis „Facebook“ mokestis už paspaudimą (CPC)
  • Vidutinis „Facebook“ konversijų rodiklis (CVR)
  • Vidutinis „Facebook“ mokestis už veiksmą (CPA)

Kitos mūsų teikiamos paslaugos, kurios turi didelę atsipirkimo grąžą: SEO optimizavimas ir Google reklama

Esame verslo partneriai, kuriems svarbu Jūsų verslo augimas.